Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk med et langt skjørt og en topp på byn for noen uker tilbake, og da spurte han meg om hva jeg gikk med men jeg svarte ikke,fordi jeg visste hvordan han ville reagert...

Og nå som jeg var ærlig og sa det, så ble han kjempe sur og sier at han ble lei seg og skuffet og at jeg hadde løyet til han...Jeg sa ALDRI hva jeg gikk med..

Så nå er det en kald tone mellom oss...Han skal på byn nå, og er forbanna på meg...Så her sitter jeg....:-\

Anonymous poster hash: c40d1...1a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om kjæresten min hadde blitt sur for hva jeg gikk med på byen, så hadde han fått høre det. Skjønner han godt om du hadde gått rundt med miniskjørt og push up bh, men langt skjørt og en topp? ehm... Han virker ikke helt god.

Anonymous poster hash: d1f74...f12
  • Liker 1
Skrevet

Ehm hæ? Du kan vel gå med hva du vil.

Han har jo rett til å reagere om det er en utringning til knærne men så lenge anntrekket er passende så har da vel han ikke noe han skulle sagt.

Anonymous poster hash: b575e...db2
Skrevet

Om kjæresten min hadde blitt sur for hva jeg gikk med på byen, så hadde han fått høre det. Skjønner han godt om du hadde gått rundt med miniskjørt og push up bh, men langt skjørt og en topp? ehm... Han virker ikke helt god.

Var ingen som helst kløft eller noe, toppen dekket alt. Og skjørtet var langt, også gikk jeg med høye hæler.....Men ville ikke gå med lave sko på fest/byn

Skrevet

Ehm hæ? Du kan vel gå med hva du vil.

Han har jo rett til å reagere om det er en utringning til knærne men så lenge anntrekket er passende så har da vel han ikke noe han skulle sagt.

Anonymous poster hash: b575e...db2

Var ingen utringning.. Visste ingenting. Alt var dekket! Så nå er jeg beskyldt for og være en løgner....Og alt er bare grusomt mellom oss no. Nå sitter jeg her alene, og han skal ut på byn og drikke seg drita.

Skrevet

Han har ingen grunn til å være sur på deg. Vet det er vanskelig, men du burde rett og slett bare drite i han. Han fortjener ikke deg, når han holder på sånn.

Skrevet

Han har ingen grunn til å være sur på deg. Vet det er vanskelig, men du burde rett og slett bare drite i han. Han fortjener ikke deg, når han holder på sånn.

Jeg elsker han..Men blir så oppgitt, han sa at han var skuffet,såret og lei seg...Hva faen har jeg gjort???? Må få kunne velge klær selv... :(

Skrevet

Jeg elsker han..Men blir så oppgitt, han sa at han var skuffet,såret og lei seg...Hva faen har jeg gjort???? Må få kunne velge klær selv... :(

Men be han forklare seg. Hvorfor blei han skuffet, såret og lei seg? Pga du gikk med for lite klær? Pga han følte du ikke respekterte han? Pga.... ja? Hvorfor? Kommunikasjon er viktig. Når du ikke skjønner hvorfor han er sur så blir det bare enda verre. Snakk med hverandre!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...