Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, har du dratt ut helt alene på byn og ikke for å treffe noen kjente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Alt for pysete til det :(

Anonymous poster hash: 018a0...b7e
Gjest shockgirl
Skrevet

Ja, mange ganger. Har til og med reist på festival i utlandet alene, og vært på konserter alene.

Noen ganger har det vært gøy, men stort sett kjipt.

Om man går ut alene så må man tørre å ta kontakt med folk, noe jeg ikke er særlig flink til. :P

Men har da snakket med noen hyggelige mennesker de gangene jeg har gått ut alene.

Skrevet

Gjort det en god del ganger. Treffer gjerne alltid på hyggelige mennesker uansett hvor man befinner seg så ser vel ingen grunn til at det skal være noe galt med det.

Noen av de beste samtalene har kommet som følge av at man har dradd ut alene uten mål og mening.

Skrevet

ja, en gang- da jeg var 22 og desp etter fest, og hun jeg skulle ut med ikke kunne. Følte meg ganske weird igrunn, og selv om noen tok kontakt med meg så snakket jeg ikke mye m dem, for jeg fremsto antakelig ekstra introvert og de trodde sikkert jeg egentlig var m noen andre

Anonymous poster hash: 60e72...d4e
  • Liker 1
Skrevet

For all del, kom deg ut.

Anonymous poster hash: 7df17...713
Skrevet

Nei, akkurat det har jeg faktisk aldri gjort. Hadde det ikke vært for at jeg synes det er litt utfordrende å ta kontakt med vilt fremmede mennesker sånn helt ut av det blå (til tross for at jeg er veldig utadvent som person og har lett for å stifte nye bekjentskaper, men da gjerne i andre typer settinger), skulle jeg gjerne tatt meg noen turer ut alene for å bli kjent med nye mennesker på den måten, da jeg dessverre ikke kjenner så altfor mange her jeg bor nå.

Skrevet

Å dra ut alene byr på utfordringer, ja. Men det gir også god øvelse i å kontakte andre villt fremmede. Som regel responderer de positivt på det, og blir sittende og prate hele kvelden. Lønner seg og ha noen bilder på mobilen fra jobb og skole eller andre ting du kan la dem se, uten at det griper for langt inn i privatlivet ditt.

Skrevet

Tror jeg aldri kommer til å dra ut alene. Hvorfor er det egentlig så skummelt? Det er jo bare å si at venninnen er på annet utested, do eller danser eller noe om folk spør om man et alene og man ikke vil fortelle at man er alene, eller at venninner skal komme snart.

Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg synes det kan være gøy å dra ut alene, men ender som regel opp med å dra hjem igjen like kjapt!

Go for it, kanskje får du din livs kveld!

Skrevet

Har gjort det flere ganger. Enten så har jeg truffet på noen kjente eller så blir jeg kjent med noen andre.

Første gang jeg var i oslo så dro jeg ut alene og har aldri hatt det så gøy :)

Alltids noen å bli kjent med om man tør å "by" litt på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det flere ganger. Enten så har jeg truffet på noen kjente eller så blir jeg kjent med noen andre.

Første gang jeg var i oslo så dro jeg ut alene og har aldri hatt det så gøy :)

Alltids noen å bli kjent med om man tør å "by" litt på seg selv.

Starter du med noen drinker hjemme, eller drar rett på byn? Så kult du tør å dra ut alene flere ganger!

Skrevet

Syns det er koselig å dra ut alene, jeg. Observere andre, og kanskje komme i kontakt med noen :)
Men da drikker jeg en veldig liten mengde alkohol, siden jeg ikke drar ut for å feste, men for å kose meg.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei jeg sluttet og dra ut på byen for flere år siden.

Skrevet

Starter du med noen drinker hjemme, eller drar rett på byn? Så kult du tør å dra ut alene flere ganger!

Kult og kult. Hehe. Det varierer litt. Noen ganger drikker jeg 3-4 øl, men har også gått ut uten å drikke noe. Det er ikke alltid jeg føler meg komfortabel til å begynne med, men som regel så kommer noen bort å prater eller så tar jeg meg mot til å gjøre det selv. Jeg har slitt med kraftig sosial angst tidligere, så det er egentlig ganske sykt at jeg tør dette nå.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Ikke på "byen", men det er en pub nede i gata her jeg bor hvor det stort sett er de samme hyggelige gjestene, så der har jeg ingen problemer med å stikke og ta en øl om jeg plutselig får suget etter butikkens stengetid. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...