AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Sibirdotten min hopper gjerne oppå skuldrene mine. Og der blir hun liggende til jeg tvinger henne ned, selv om hun klorer seg fast. Hun liker at jeg går rundt med henne på skulderen. Veldig rar oppførsel. Flere som har katter som klatrer og hopper oppå dere? Anonymous poster hash: be383...0a1
Erazor Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Tror katter liker å ha oversikt, derfor liker de ofte å være høyt oppe, for eksempel på hyller, på toppen av sofaen eller lignende. Og skuldre er som oftest relativt høyt oppe, pluss at kattene i tillegg får være med der ting skjer. Win-win! 3
Gjest Anubiel Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Jepp. Min hopper opp så fort jeg bøyer meg ned. Han klorer seg heldigvis ikke fast, han er så stor at han kan ligge i en bue rundt nakken min.
Marie90 Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Katten pleide aa sette seg oppaa hodet mitt dersom jeg laa i sofaen. Som nevnt over, er de obsessed med aa ha oversikt. Dersom de blir baaret rundt, maa de ha utsyn, maa ha tilgang til vindu og se hvor bilen kjorer hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå