Gjest Tabby Skrevet 26. mai 2004 #21 Skrevet 26. mai 2004 Så han har nå både kontonummeret ditt og alle kortene dine?.. Oiiii. Det tenkte ikke jeg på i stad... Uff, håper du ikke får noen problemer Lilleputt.
Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #22 Skrevet 26. mai 2004 Neida, heldigvis tok jeg ut kortene av lommeboka et par timer før den ble stjålet. hadde ikke bruk for dem akkurat da og tenkte de kunne ligge igjen hjemme
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #23 Skrevet 26. mai 2004 Verdien av en lommebok er vel mer enn av pengene i den? Jeg hadde i alle fall vært gladere for å få igjen førerkort osv enn for å få gjen kontantene i lommeboka. Synes det er direkte frekt og ikke uoppfordret tilby en finnerlønn på 10% av pengene + ca en hundrelapp for selve det å ha funnet lommeboka (det du ville gitt for å få igjen lommeboka selv om pengene manglet)
liv Skrevet 26. mai 2004 #24 Skrevet 26. mai 2004 men du hadde legitimasjon i lommeboka? For kontonr og legitmasjon er like farlig. Hadde ei som gikk inn i banken og latet som hun var meg og brukte førerkort som leg.
Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #25 Skrevet 26. mai 2004 Gjest; så klart han som fant lommeboka skulle få sine 10% (av alt som var i lommeboka). men poenget er at han krevde noe mer enn de 10%. Lommeboka inneholdt penger og et ark med navnet mitt og hvilken skole jeg tilhører. dette arket brukte jeg som erstatning for studentbevis når jeg tok bussen dagen før, fordi studentbeviset kunne jeg ikke finne igjen. dvs at det arket fungerer ikke som legitimasjon. foruten det arket og pengene, så var det t-bane-kort og bussbillett med samlet verdi 450 kroner.. Bekymrer meg ikke for at han har kontonummeret mitt, pengene ble overført i dag og han har ikke noe legitimasjon som er mitt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #26 Skrevet 26. mai 2004 Gjest; så klart han som fant lommeboka skulle få sine 10% (av alt som var i lommeboka). men poenget er at han krevde noe mer enn de 10%. Som sagt så mener jeg at verdien av lommeboka overstiger det som er i lommeboka. Kreve noe mer enn 10% er ellers helt på jordet.. Det er jeg enig med deg i... Og det synes jeg du kan si rett ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå