verene Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Jeg skal sannsynligvis levere sløret sammen med kjolen til salongen i forkant av bryllupet, så de går over og glatter ut alt. Men om dette skjer noen dager før bryllupet, hvordan skal jeg sikre at sløret holder seg helt krøllfritt? :-? Kjolen blir ikke krøllete av noen dager på hengeren, men sløret derimot.. Hvordan gjør dere det, dere som skal ha (tyll-)slør? Er så redd sløret ikke vil være perfekt på dagen...! :o ...noenogtredve dager igjen, og nervene begynner å merkes ja...
vimsa Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Jeg fikk et kjempetips i salongen hvor jeg kjøpte kjolen min! Og det tipset var helt genialt :-) Når du har dusjet, heng sløret på en henger, og heng det på badet! Etter en liten stund finnes det ikke en krøll eller bulk på sløret!! Lykke til!
Seterjenta Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Dusjen er nok kjempelur, om du ikke har kjempelangt slør... Mitt er 3 m langt, og jeg ser for meg at det kan bli litt vankelig å få til på badet. Hun jeg kjøpte det av ga meg et godt tips, nemlig å sjekke hos større klesforretninger (kanskje helst av den solide litt gammeldagse typen... ) om de har en steamer. Hun hadde gjort det og det funka visst kjempebra.
vimsa Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Mitt slør er 2,5 meter langt... Jeg hang det opp på en henger, så det ble en liten bulk.. Men mamma skal henge det fra taket hjemme, og det går akkurat!! Hun i salongen sa også at jeg kan ta med sløret dit, og så kan de bruke steamer på det! Hun sa at man må IKKE bruke vanlig strykejern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå