AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei! Hvilket vaskepulver/tøymykner er det med sterkest lukt? Jeg har prøvd omo og surf (surf skal visstnok lukte mye.. men nei.. :-/ ) Av tømykner har jeg sikkert testet alle fra Comfort.. Hva er skyllemiddel? Er det det folk bruker som lukter så mye? Jeg har til og med helt oppi duftolje og parfyme (hihi) i vaskene mine, uten at det hjalp så mye. Jeg ønsker meg duften av nyvasket :-) Tips, anyone? Anonymous poster hash: f02ed...1e3
Zzyzx Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Tøymykner og skyllemiddel er det samme. Hvis du bruker anbefalt menge skyllemiddel og du ikke synes det lukter noe særlig så er det noe i veien med luktesansen din. 3
Gjest avocadoen Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Ikke bra å bruke ting med parfyme i uansett. Du kan utvikle allergi. Jeg bruker ikke tøymykner i det hele tatt. Bruker kun vaskemiddel. 1
Harley Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Det lukter nok mye, bare at du ikke kjenner det selv. Jeg syntes OMO luktet svææært lite. Men så byttet vi over til neutral. Da jeg skulle bruke omo igjen kjente jeg at det luktet jo faktisk ganske sterkt! Men da var jeg ikke så vant med lukta lengre. Tipper klærne dine lukter mer enn nok. Folk skal vel helst klare å være i nærheten av deg og?
Gjest Raptuza Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Bruker Nøytral tilsatt litt eterisk olje. Det funker, men ingen overveldende sterk duft.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Softlan har hvertfall sterk lukt. Kjøpte Softlan sensitive her en dag, skulle visstnok lukte svakt av parfyme, men det luktet mer enn de fleste fra Comfort. Også så jeg noe nytt vaskemiddel/tøymykner på Spar her en dag, husker ikke hva det het. Men lukta på mange meters avstand hvertfall(bare av eskene/flaskene), så kan tenke meg det lukter godt når det blir brukt til å vaske med. Men hvorfor gå rundt å lukte så sterkt av vaskemiddel/tøymykner, der er jo ikke noe godt(for andre hvertfall) Anonymous poster hash: f2716...03a
Trymmir Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Softlan sine produkter pleier å lukte sterkt. Det lukter godt, men kan fort bikke over til å bli for mye av det gode
Kladd Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Ariel (flytende) lukter sykt mye. Den gikk rett i søpla her.
Orchideae Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Det lukter nok i massevis av tøyet ditt. Her brukte vi omo før. Så gikk vi over til neutral. Og nå stinker tøy som BARE er vasket i omo uten skyllemiddel av parfyme lang vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå