AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde lyst på salt potetgull i dag, og var innom to butikker hvor de bare hadde kjempesvære poser. Jeg ser etter de vanlige posene, eller helst sånne porsjonsposer, men de hadde de ikke i noen smaker... Finnes de ikke lenger? Er jo helt meningsløst å kjøpe en så diger pose til meg alene Liker ikke å kaste mat, heller.Anonymous poster hash: bda84...5c1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har dessverre kun sett de små på bensinstasjoner i det siste. Der er de jo til gjengjeld minst like dyre som en stor pose er på butikken :/ Pringles er kanskje det beste alternativet om man ikke vil ha så mye? Anonymous poster hash: 6b58f...027
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Det hender seg at ICA har mindre poser av Maarud. Meny har også slike 25gr poser. Begge bruker å ha mindre poser av utenlandske merker. Anonymous poster hash: 1d5ad...76b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 De er i alle fall i vendingmaskinene på t-banestasjonene. Anonymous poster hash: 79450...817
juliane Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Tenkte på akkurat det samme i dag, skal spise taco og kunne tenke meg en liten pose potetgull til å spise opp resten av rømma med. Men neida, minste posen på min butikk er på 180 gram....
Tante-Sofie Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Dette er grunnen til at jeg omtrent har sluttet å spise chips. Nå blir det bare kjøpt inn dersom jeg skal ha besøk. 1
Gjest New_Girl Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 På butikker med større utvalg tror jeg de har porsjonspakninger. Prøv Ultra eller Meny? Ellers så må du nok på bensinstasjoner eller type 7/11 og Narvesen.
Acalewia Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Går fint an å kjøpe en stor pose, spise litt av den og pakke den inn så man heller kan ha resten til senere. Så lenge potetgullet ikke ligger åpent i en skål, blir det ikke dårlig med det første. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Går fint an å kjøpe en stor pose, spise litt av den og pakke den inn så man heller kan ha resten til senere. Så lenge potetgullet ikke ligger åpent i en skål, blir det ikke dårlig med det første. Hahhaa! Akkurat det tenkte jeg og! Er det mulig. Burde ikke være så vanskelig å la den ligge noen uker til neste gang. Eller man kan glede naboen :D alltid koselig det!Anonymous poster hash: 6d75d...186
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 en potetgullpose holder da i maaange uker om du pakker den inn Anonymous poster hash: d2260...8c3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Hahhaa! Akkurat det tenkte jeg og! Er det mulig. Burde ikke være så vanskelig å la den ligge noen uker til neste gang. Eller man kan glede naboen :D alltid koselig det!Anonymous poster hash: 6d75d...186 sant! må jo ikke kaste den heller Anonymous poster hash: d2260...8c3
Tante-Sofie Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Går fint an å kjøpe en stor pose, spise litt av den og pakke den inn så man heller kan ha resten til senere. Så lenge potetgullet ikke ligger åpent i en skål, blir det ikke dårlig med det første. Problemet for meg er at jeg har lyst på chips, og så går det gjerne et halvt år til neste gang. Og jeg kaster ikke mat, så da kjøper jeg heller ikke mat jeg vet ender opp med å bli kastet. 2
juliane Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Som om jeg hadde klart å ha en halvspist potetgullpose i skapet i mer enn tre timer... 6
Lila Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Det går jo an å pakke resten godt inn, så holder det seg lenge. Det er derimot en annen sak for de (inkludert meg selv) som ikke helt eier selvkontroll Har ikke sett de små posene på matbutikker på en god stund, men bensinstasjoner og kiosker pleier å ha.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Små poser koster jo uansett like mye som de større... Jeg er ikke så glad i potetgull, og tenker meg godt om før jeg åpner en pose - da må jeg jo nemlig spise potetgull 3-4 dager i strekk for å spise opp alt Potetskruer (100 gram i posen), popcorn (ferdigpoppet Maarud = 75 gram, evt micropopcorn), Knerten minicips (100 gram) og ostepop (130 gram) er greie alternativer - da har jeg nok til fredag + lørdag, men slipper å spise det på søndag og mandag... Anonymous poster hash: f19f1...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå