Gå til innhold

For mange attraktive av eget kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg mann, men problemet gjelder kanskje også for kvinner. Synes rett og slett det er for mange attraktive menn slik at konkurransen blir beinhard for å finne seg kjæreste. Begynte å studere jus i høst, og synes omtret alle guttene er smarte og morsomme, selvsagt er de godt trent også(og det kreves ganske mye trening og godt kosthold for å få en trent kropp, holder ikke å bare gå på lavkarbo)

Jeg forstår faktisk ingenting når jenter sier de sliter med å finne smarte og morsomme menn.

Anonymous poster hash: 7c49a...c58
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det kan jo hende det er en overvekt av slike menn akkurat på det studiet. Og jusstudenter er vel ofte litt strebertyper. Prøv å se etter jenter utenfor jusmiljøet.

Skrevet

Er ikke bestandig det er de som trener som er kjekkest :biggrin:

Anonymous poster hash: 56a66...8cc
  • Liker 1
Skrevet

Konkurransen er hardere for kvinner paa Oslo vest - i jus- og finansmiljoet. Kjenner ekstremt mange slanke, vakre, velkledde og sote jenter.

Bare fokus paa aa vaere den beste du kan vaere.

Anonymous poster hash: 6b7e6...05c
Skrevet

Er ikke bestandig det er de som trener som er kjekkest :biggrin:

Anonymous poster hash: 56a66...8cc

Veldig enig! :)

Anonymous poster hash: 92e8d...c19

• Liker 1
Skrevet

He he, det kan jo hende det er en overvekt av slike menn akkurat på det studiet. Og jusstudenter er vel ofte litt strebertyper. Prøv å se etter jenter utenfor jusmiljøet.

Nei, tror det det er overvekt av slike menn overalt. Samme var jo da jeg gikk på VGS, på fotball-laget, førstegangstjenesten, osv.

TS

• Liker 1
Skrevet

Nei, tror det det er overvekt av slike menn overalt. Samme var jo da jeg gikk på VGS, på fotball-laget, førstegangstjenesten, osv.

TS

Ehm, nei. Det er ikke en overvekt av "perfekte" menn. Da har du nok bare lurt deg selv.

Anonymous poster hash: 62538...d87

• Liker 2
Skrevet

TS

Jeg har ikke lagt merke til at det er så veldig mange trente, superkjekke menn rundt omkring. Synes generelt det er "litt av hvert". Men så faller ikke jeg for de typisk kjekke som "alle" liker, heller, så kanskje jeg ikke legger sånn merke til dem :)

Skrevet

Ehm, nei. Det er ikke en overvekt av "perfekte" menn. Da har du nok bare lurt deg selv.

Anonymous poster hash: 62538...d87

Men du er kanskje jente? Spørsmålet var egentlig om man selv opplevde at det var for mange attraktive av eget kjønn.

TS

Gjest Inferno
Skrevet

Hæhæ. Nei, det er ikke et problem for meg. Andre kvinner kan være så pene og flinke de bare vil; jeg får oppmerksomheten likevel.

Skrevet

Men du er kanskje jente? Spørsmålet var egentlig om man selv opplevde at det var for mange attraktive av eget kjønn.

TS

Jeg er ikke den AB du spurte, men jeg svarer likevel. Joda, selvfølgelig er det mange mye mer attraktive kvinner der ute. De fleste sammenligner seg jo med andre, så sånn er det vel for de fleste. Men så er det jo sånn at både menn og kvinner ser etter ulike ting hos det motsatte kjønn, så det finnes jo noen for oss alle der ute. Som sagt tidligere; de typisk kjekke som "alle" liker, appelerer ikke til meg f.eks. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...