Gå til innhold

Bilder i sangheftene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha personlige bilder i sangheftene?

Tenkte og sette på bilde av meg og mannen på sangene til og fra oss, bilder av meg og mannen når vi var små på barndomssangen osv...

Hva skal dere gjøre?

Skal dere ha "rene" sider med bare sangteksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi skal ikke lage sangheftene selv, men har overlatt det til min kommende svigerfar og svigermor.

Har en mistanke om at de skal ha bilder av oss i disse heftene, da de har bedt om et bilde av oss to som er veldig fint, samt et par andre bilder, blandt annet av meg...

De lagde også sangheftene til svogeren min sitt bryllup, og der var det bilder av de to sammen, samt fra oppvekst osv.

Så jeg håper virkelig at de skal lage lignende for oss også. De var kjempefine!

Kjempekoselig og personlig! :-)

Skrevet

Mamma har laget festprogrammene våre, med bl a sangene i. Vi har satt inn flere bilder av oss både fra barndommen, sammen med hverandre og sammen med forloverne. Det ble veldig bra!

Skrevet

Vi har bare tatt ansvar for å lage forsiden til sangheftet, der har vi et bilde av oss formet som et hjerte. Mamma og svigers har fått ansvar for sangene, siden vi ikke skal ha noen ferdigsnekret og jeg ikke vil se sangene vi skal få! Regner med at de som lager sanger til oss, sikkert kommer til å bruke bilder.

Kan hende jeg lager en velkomstsang forresten, men jeg kommer ikke til å legge inn bilder av oss der, tror jeg!

Skrevet

Jepp, her blir det bilde av oss + en personlig hilsen til hver gjest.

Skrevet

Ja vi skal ha et pent bilde av oss på forsiden.

Skrevet

Vi skal ikke ha bilder av oss i sangheftet. Det er flere grunner til det. Min tilkommende er ikke særlig glad i å bli tatt bilder av. Vi har derfor ikke noen fine bilder av oss to sammen. Foreldrene hans var heller aldri noen store fotografer, slik at det finnes få gode bilder fra oppveksten hans. Vi har derfor heller fått laget vårt eget monogram som skal pryde forsiden av vårt sangheftet.

Skrevet

Vi hadde ikke bilder av oss på de sidene det var sanger, men la inn sider innimellom der det var bilder av oss som små og oss sammen. Kjempesuksess :-D

Skrevet
Ja vi skal ha et pent bilde av oss på forsiden.

Vi også!! :) Fant noen leeeekre bilder av oss tatt i hhv -84 og -86. Jeg så jo bare nyyydelig ut på bildet da - ikke så mye som EN rynke på det bildet!! :ler: (verre med min tilkomne. Han SÅ faktisk ut som en hormonell guttekvalp på 15 år hehe...)

Skrevet

Vi skal ikke ha bilder av oss selv i sang heftet. Med mindre noen lager en sang og setter inn bilde av oss da. Jeg er ikke så fan av å ha bilder av meg selv på ting. Ikke noen bilder i invitasjonen og ingen i sang heftet. Synes det er pent jeg. :)

Skrevet

Vi hadde bilde av oss to på framsiden. Foreldre og venner hadde satt inn morsomme bilder av oss i sangheftet. Det gjør det hele mer personlig.

Skrevet

Vi har ingen bilder inni sangheftet, men på forsiden ar det bilde av oss sammen fra 17. mai, jeg i Nordlandsbunad og han i sort dress :-)

Gjest Odense
Skrevet
Jepp, her blir det bilde av oss + en personlig hilsen til hver gjest.

Personlig hilsen til hver gjest :o Hvor mange gjester skal dere ha da??

Skrevet

eneste sangen i sang og menyheftet vårt foreløpig er min hjemmesnekrede velkomstsang (hvilket jeg ble superduper fornøyd med foressten!!).... ellers finnes jo meny, bordkart og litt om hver gjest. forsiden har jeg laget, og den er veldig lik forsiden på invitasjonen vår; vinrød med et sølvhjerte stemplet på høyre side. på heftet har jeg skrevet navnene våre over og under med sølvpenn, litt sånn som vi gjorde som 14iser vet dere. under der står bare datoen for festen. det ble "rent" og stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...