AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei! Kjøpte nylig en hannkatt fra dyrebeskyttelsen. Jeg er vant med katt fra før av, og vet at ånden deres ikke lukter blomster, men dette tilfellet er ekstremt. Om du har luktet på råtten fisk, så vet du hva jeg snakker om.. Jeg brekker meg når han gjesper. Vi returnerte med ham på dyrebeskyttelsen og forklarte problemet. Munnen hans ble sjekket av en dyrepleier som mente den var helt fin bortsett fra litt matrester. Litt matrester skal vel ikke lukte dødt!? Jeg er redd det skal være noe alvorlig. Litt kjedelig å få seg katt fra dyrebeskyttelsen, og ende opp med en syk katt og en voldsom regning hos dyrelege. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: a4aff...c87
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 vel, vanskelig å si. Typsik kan tannproblemer gi dårlig ånde, men også nyreproblemer og diabetes feks. Kunne kanskje vært greit å ta en blodprøve og undersøke tennene i anestesi? Anonymous poster hash: 0e9a7...ee1
Whatwhat Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hadde samme problem hos min katt, var FORL, en tannsykdom og måtte trekke tenner.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Nå blir jeg litt nervøs! Min katt har også dritstygg ånde. Råtten fisk ånde. Men fikk beskje om at det ikke var noe galt. SJekker tennene ofte, og di er fin... Anonymous poster hash: fdb7d...2b6
miramis Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Jo eldre kattene blir, dess eklere ånde får de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå