Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist i dag så postet han et bilde av noen gås som ble flådd levende, jeg synes slikt er så ekkelt, jeg tenker han kan umulig ha så mye empati og føle med dyr som lider og har det vondt ? jeg blir helt kvalm over å se slike bilder, som om jeg vil kaste opp.Skjønner ikke mennesker som poster slike ting på sosiale medier, forstår ikke folk at vi ikke vil se slike ekle ting ? jeg har lest av voldelige mennesker er ufølsomme for dyr smerte og lidelser, så dette blir jeg skremt av.

Anonymous poster hash: 4eb07...9f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker dere ?

Anonymous poster hash: 4eb07...9f6
Skrevet

Tja, kanskje han postet det i sånn "se her, dette er galt"-ånd? Eller postet han det med kommentarer som "haha" osv.?

• Liker 3
Skrevet

Du får slutte å gå etter dritsekker og "bad"boys da....men det er jo bare low life white trash menn dere vil ha uansett så

Hilsen bitterpikk som ikke gidder nekte for det en gang..

Anonymous poster hash: 62c33...cde

• Liker 3
Skrevet

Du får slutte å gå etter dritsekker og "bad"boys da....men det er jo bare low life white trash menn dere vil ha uansett så

Hilsen bitterpikk som ikke gidder nekte for det en gang..

Anonymous poster hash: 62c33...cde

Ahahahahah bitterpikk ???

Skrevet

ta en prat med ham ja. Du vet vel best om han har mye empati eller ikke? Men høres ikke sånn ut, virker umoden. Ikke noe å spare på..?

Anonymous poster hash: 6a653...5da
Skrevet

Om det faktisk er slik at han poster den slags fordi han mener det er "morsomt", ville jeg nok absolutt ha tatt meg en alvorsprat med ham om det var min kjæreste. Det verste jeg vet er dyr som lider, og mennesker som velger å "underholdes" av det like så. Det er forkastelig, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...