Gå til innhold

Banan misbrukt uten samtykke, føler du deg truffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva bruker du bananen til? Spiser du den uten å ha spurt den om det er greit?

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: b0b2b...44f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forteller bananene mine at de skal spises en etter en, og vil de ikke bli spist får de et døgn på å rømme.

Anonymous poster hash: e1b62...2e8
  • Liker 6
Skrevet

:murvegg:

Jeg antar at du føler deg "truffet" av overskriften :nei:

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar at du føler deg "truffet" av overskriften :nei:

Ja! :trist:

Skrevet

Forferdelig behandling av de vakre, gylne gode fruktene. Jeg gråter i det jeg skal dra av skallet, sier "tilgi meg" helt til jeg kommer over det og sluker den.

Anonymous poster hash: f3298...21a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

EDIT: Misforstod tråden fullstendig. :rodme: Innlegg fjernet.

Endret av maia_02
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes i grunnen det er litt seint å begynne å spørre en frukt om lov til å spise den etter at den er kappet av treet (i dette tilfellet palmen) og har avgått ved døden.

Sånn sett synes jeg de som høster bananene bør spørre om lov. Noe det kan hende de har gjort. Det vet jeg ikke, for jeg var ikke der da de høstet dem.

Skrevet

Jeg synes i grunnen det er litt seint å begynne å spørre en frukt om lov til å spise den etter at den er kappet av treet (i dette tilfellet palmen) og har avgått ved døden.

Sånn sett synes jeg de som høster bananene bør spørre om lov. Noe det kan hende de har gjort. Det vet jeg ikke, for jeg var ikke der da de høstet dem.

Det burde innføres en ny lov for frukt plukkerne, der de spør banan trærne om det er greit at de plukker bananene før de setter i gang. :P

• Liker 1
Skrevet

:skratte::skratte::skratte:

D U S T ! ! !

Just dust ask the banana tree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...