AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Mannen min er 6år eldre enn meg. Jeg er midt i 20årene og han er begynnelsen av 30årene. Altså ingen enorm aldersforskjell. Mannen min er tynn i håret så det kan kanskje se ut som han er litt eldre enn han er, men jeg forstår ikke hvorfor folk MÅ kommentere det. Tar et eksempel: -hvor gammel er han? Jeg: han er 3* -oi? Jeg trodde han var myye eldre (eller) oi, han ser myye eldre ut. Overreagerer jeg når jeg syns dette er utrolig frekt? Greit at de kanskje syns han ser eldre ut enn han er, men når jeg har sagt alderen hans syns jeg de kan svare "ok" eller noe, ikke komme med den kommentaren hele tiden. Håper ikke mannen min får høre slike kommentarer like ofte som jeg får. Det må jo trykke selvtilliten hans helt på bunn. Sånt sårer. Anonymous poster hash: 770dd...173 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Ja, det er frekt. Men da får du silt ut mennesker som ikke kan oppføre seg. Anonymous poster hash: eb67e...090
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Neeei, ikke frekt.Anonymous poster hash: 7f621...e04
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Du overreagerer. Ja, dere som synes hun overregarerer og at det ikke er frekt, er vel slike som kan komme med slike kommentarer selv. Anonymous poster hash: eb67e...090 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Ja, dere som synes hun overregarerer og at det ikke er frekt, er vel slike som kan komme med slike kommentarer selv. Anonymous poster hash: eb67e...090 Jeg syns hun overreagerer. Ville aldri kommentert det selv, da jeg aldri kommenteres andre utseende, men det er ikke slik at de sier at han er mindre pen, men at han ser eldre ut (trenger det å være en fornærmelse?). Jeg hadde aldri funnet på på bli sint på grunn av en slik kommentar. Anonymous poster hash: 35bdd...ac8
Purple Diamond Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes det er frekt. Unødvendig å si sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Jeg syns hun overreagerer. Ville aldri kommentert det selv, da jeg aldri kommenteres andre utseende, men det er ikke slik at de sier at han er mindre pen, men at han ser eldre ut (trenger det å være en fornærmelse?). Jeg hadde aldri funnet på på bli sint på grunn av en slik kommentar. Anonymous poster hash: 35bdd...ac8 Har ikke sagt jeg ble sint, men at jeg syns det er frekt og unødvendig kommentar. TsAnonymous poster hash: 770dd...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå