KatK Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei! Jeg skal besøke min første bryllupsmesse i morgen på Gamle logen. Noen som har erfaringer fra slike messer og vet hva man kan vente seg? Hvor mange timer bør man sette av?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Hei, Jeg var der idag og syns det var helt greie leverandører. Showet ble ledet av Camilla Pihl som konferansier og hun var rett og slett elendig. Det hørtes ut som hun leste salmer med de jukselappene sine. Tittet bare opp når hun startet og avsluttet. Anonymous poster hash: 0fa2f...8c1 2
MockingJay Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Var også der, synes det var helt greit:) Men det var vanvittig unødvendig høy musikk under visningen! Mulig jeg har sensitive ører, men jeg hadde nok kunne nyte showet mer om det hadde vært lavere.
Wonders Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Vi var heller på den på Vulkan. Noman Mombashir el hva han heter var der. Nydelig. Moro. Satte av 3 timer. Helgen på Grand hotel blir den beste vet jeg. Gleder meg. Det er to uker til tror jeg.
Pippi27 Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Var på Logen i 2013. Helt OK. Vi fikk ganske fin goddiebag, det var representanter fra kjolesalonger der, kakesmaking, div gavebutikker osv. Fin motevisning. Var på Grand i 2014. Herregud, så elendig!!!! Forloveden min mente det var et ran å betale 209kr for, og det var sant, Masse reklame, trangt og varmt og mange uinteressante stanser (transportfirma, etikettfirma, svenske salongen, hudklinikker osv). Og goddiebagen var vitaminvann, vann, to sjokoladehjerter og et hryllupsblad som skulle ur av produksjon, så ikke dra på bryllupsmesse på Grand Hotel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå