Gå til innhold

Fargekombinasjoner på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kjøkkenet vårt har vi vegger i farge caffe latte og gulvet er litt mørkere enn vanlig eikefargt gulv. Innredningen er lysegrå og plata er svart granitt med små grå felt innimellom, og disse fargene er jo kalde. Gardinene er i varme toner slik som vegg og gulv.

Noen har sagt at de syns innredningen er fin, men kanskje litt kald mtp veggen og gulvet. Jeg har jo blitt litt usikker på valget da selv om jeg er fornøyd! Hva tenker dere om det? Om innredning skulle vært i beige farge måtte den vært lik veggen. Om vi hadde valgt hvit innredning så ville det også vært kaldt.

Hva tenker dere om det? Og hvilke farger har dere på kjøkkenet?

Anonymous poster hash: 6ef09...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun er en varm farge.

Anonymous poster hash: c9740...7ed
Skrevet

Brun er en varm farge.

Anonymous poster hash: c9740...7ed

Det vet jeg. Ble formulert litt galt. Varme farger på vegg og gulv, og kalde farger på innredning og benkeplate

Skrevet

Det aller viktigste er at du selv er fornøyd, så jeg ville latt det være slik du liker det. :)

Anonymous poster hash: bbf0e...644
Skrevet

Det aller viktigste er at du selv er fornøyd, så jeg ville latt det være slik du liker det. :)

Anonymous poster hash: bbf0e...644

Jeg er veldig fornøyd selv :) Mulig litt "kald" farge, men jeg kan ikke si at jeg tenker veldig over fargevalg når jeg ser andres kjøkken :)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har også grå kjøkkeninnredning og synes slett ikke den er kald. Spørs vel hva slags fargetone det er. Om du selv er fornøyd, så er det det viktigste. Jeg kommer til å gå for grå innredning når kjøkkenet skal pusses opp til sommeren også.

Skrevet

Kombinasjonene høres helt grusomme ut, men hvis du er fornøyd…

Anonymous poster hash: aeceb...5a8
  • Liker 2
Skrevet

Synst egentlig det hørtes litt krasj ut jeg. Kan ikke legge ut et bilde da?

Skrevet

Jeg har ikke så lyst til å legge ut bilde, dessverre. Fargevalgene måtte tas i litt hast siden vi brukte ferdighus og avgjørelsen måtte tas. Jeg er som sagt fornøyd, men også litt usikker. Det vi kan gjøre etterhvert er å male veggene i en farge som går mer til gulvet kanskje.

Jeg syns det er vanskelig å se for seg hvordan ting blir før alt er på plass, dessverre.

Skrevet

Jeg har også grå kjøkkeninnredning og synes slett ikke den er kald. Spørs vel hva slags fargetone det er. Om du selv er fornøyd, så er det det viktigste. Jeg kommer til å gå for grå innredning når kjøkkenet skal pusses opp til sommeren også.

Vi har den lyse grå fargen til Sigdal. Har du lyst til å legge ut bilde? Skjønner hvis du ikke vil for jeg liker ikke å legge ut bilder selv.

Er det noe som kræsjer i farge her så er det fargen på veggen mot fargen på innredningen. Jeg er svært fornøyd med fargen på innredningen mot fargen på gulvet.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Vi har den lyse grå fargen til Sigdal. Har du lyst til å legge ut bilde? Skjønner hvis du ikke vil for jeg liker ikke å legge ut bilder selv.

Er det noe som kræsjer i farge her så er det fargen på veggen mot fargen på innredningen. Jeg er svært fornøyd med fargen på innredningen mot fargen på gulvet.

Jeg har en mørkere grå, kan kanskje tendere mot en anelse lillatone i den. Mulig det er derfor den ikke virker kald. Beklager, ønsker ikke å legge ut bilde ;)

Er det mye jobb å bytte farge på veggen, da? Kan jo hende det løser "problemet" ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...