AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Dersom mannen eller kona disiterpsykisk, og ikke gidder å høre på deg eller snakke med deg, er det uakseptabelt om man som mann/kone sender en melding til svigermor og ber henne snakke med avkommet sitt? Og forteller at personen har det vanskelig? Har lyst til å gjøre det, siden samboeren min sliter veldig, men er redd samboeren min vil se på det som et overtramp.Anonymous poster hash: 6dddd...e1b
Marie90 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg ville sagt det til partneren forst - at du kanskje burde prate med en slektning og/eller psykolog.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har nevnt det, men det skjer ikke. Vil ikke snakke med noen, bare deppe og være frekk og slem mot meg.Anonymous poster hash: 6dddd...e1b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Barnslig å blande inn svigermor. Anonymous poster hash: 01c51...3a9
DoomCake Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Etter fem år så vil jeg tro det er mest naturlig å ordne opp partnere imellom, istedenfor å blande inn noen sin mamma. Hvis du har ditt på det rene og det ikke finnes noe grunnlag for behandlingen du får, ville jeg satt ned foten. Si at det ikke fungerer lengre under slike omstendigheter. Da vil jo enten oppførselen endre seg, eller du får visshet om at han er lei av forholdet, -som jeg mistenker kan være svaret her.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tok kontakt med eks-svigermor da eksmannen min var helt utenfor. Jeg visste rett og slett ikke min arme råd. Han hadde endelig fått time til psykolog, men endte på grisefylla og nektet å stå opp i tide for å rekke timen. Jeg skulle på jobb, og kunne ikke sitte og lulle med ham. På vei til bussen ringte jeg eks-svigermor og sa jeg visste ikke hva vi skulle gjøre, at vi trengte hjelp og om hun kunne hjelpe oss. I min familie ville det ledet til mobilisering og folk ville stilt opp. Ikke her. Eksmannen min ble rasende da han fant det ut. Eks-svigermor drakk seg full og ringte ham for å fortelle hvor vanskelig det var for henne at han slet, mens faren hans ringte et par ganger for å snakke om sport og så var det stille fra den kanten. Skjønte jo hvorfor han ble rasende. Og skjønte hvorfor han slet. Jeg hadde bare ikke forestilt meg at det skulle bli effekten når jeg følte meg hjelpesløs og søkte støtte, som var ment for oss begge. Vi var riktignok unge, og jeg ville ikke koblet inn svigers i dag. Anonymous poster hash: 51499...35b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tok kontakt med mora til en jeg var sammen med (bruddfase) som var veldig selvdestruktiv og hintet om å ta livet av seg. Anonymous poster hash: de35f...0d7
Adhara Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå