AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Før var det slik at jeg hadde X antall timer der før jeg måtte vente X antall dager før jeg fikk nye timer, og slik fortsatte det. Nå har jeg hatt den gratisversjonen, kjørende, løpende, i flere måneder, uten stans, men med reklame, da... Hva skjer? Anonymous poster hash: 13d12...6e7
Gjest Luna123 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg måtte lage ny konto i desember, etter å ha brukt min daværende konto siden en gang på våren. Nedtelleren kom ikke opp før den viste at jeg bare hadde noen få timer igjen av gratisversjonen, så jeg tror iallfall ikke at man kan lytte evig uten premium. Endret 8. februar 2014 av Luna123
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde også en nedteller når det var 1 time igjen. Men kanskje det samme skjer med meg da? At min Spotify bare har fra timer, til måneder igjen å løpe helt gratis? Hadde ventet meg at den begynte å telle ned for LEEENGE siden. Anonymous poster hash: 13d12...6e7
Gjest Luna123 Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Fant nettopp en artikkel fra januar, så de har visst endret det siden jeg lagde min siste bruker: "In the past, we had to restrict your listening time to some hours a month once a six-month unlimited grace period had passed, but now there's no more time limit if you're using Spotify for free."
Bad Advice Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Før var det slik at jeg hadde X antall timer der før jeg måtte vente X antall dager før jeg fikk nye timer, og slik fortsatte det. Nå har jeg hatt den gratisversjonen, kjørende, løpende, i flere måneder, uten stans, men med reklame, da... Hva skjer? Anonymous poster hash: 13d12...6e7 Nye regler, kom vel for en mnd siden eller noe. Ikke lenger tidsbegrensning.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Hva betyr det... EGENTLIG? At eneste ulempen er reklamer? Hvordan kan de TJENE på dette? Anonymous poster hash: 13d12...6e7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Hva betyr det... EGENTLIG? At eneste ulempen er reklamer? Hvordan kan de TJENE på dette?Anonymous poster hash: 13d12...6e7 De tjener penger på....*trommevirvel* reklame!Anonymous poster hash: 09448...dc9 3
_Aries Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Hva betyr det... EGENTLIG? At eneste ulempen er reklamer? Hvordan kan de TJENE på dette? Anonymous poster hash: 13d12...6e7 Nja, jeg vet ikke helt. Jeg kjører ofte på steder med dårlig dekning, med gratis versjonen fører det til at sangen begynner å hakke helt forferdelig, det opplevde jeg aldri med premium. Dessuten får jeg ikke selv velge hva jeg vil høre på med gratisversjonen av Spotify på mobil. Jeg kan velge spilleliste, men må høre på den på shuffle play, og kan kun skippe en sang 6 ganger i timen. Kan ikke spille musikk offline på pc, dessuten kommer reklamene ganske ofte, med mindre man er flink til å bytte sang rett før den er ferdig. Dessuten merkes det på kvaliteten på lyden.. Alt dette gjør at de fleste gledelig betaler en liten 100-lapp i mnd for å styre alt som man vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå