Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var streiken over og alle nordmenn kan slappe av, vi overlevde denne gangen også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke et sekund for tidlig.

Gjest Fighter
Skrevet

Er transportstreiken helt over? De sa på nyhetene at de visste det kl 22, har de kommet med ny informasjon nå?Prøvde å se på tekst-tv for 10 minutter siden, men der sto det bare at de var i forhandslinger. Hvor fant du den?

Skrevet

ekstrasending på tv2

Skrevet

Jepp, da var den over! :-)

Gjest Fighter
Skrevet

Men hva ble resultatet av forhandlingene?

Skrevet

bedriftene betaler en sum på ca 8 mil til fagforeningen og de kan gjøre hva de vil med de.

Skrevet
Men hva ble resultatet av forhandlingene?

Det er vel ikke sååå farlig vel........... vi får jo tørket rompa og smør på brødskiva........ er'kke det det viktigste a :klø:

:sjarmor::wink:

Skrevet

Det er vel ikke sååå farlig vel........... vi får jo tørket rompa og smør på brødskiva........ er'kke det det viktigste a :klø:

:sjarmor::wink:

:ler:

Skrevet

Jeg vil også vite resultatet? Får de organiserte mer i lønn enn de andre stakkarene?

ÅÅÅÅ - jeg gleder meg til å få tak i Philadelphia igjen. Visste ikke at jeg var så avhengig. Og så koffeinfri kaffe!!

Skrevet
bedriftene betaler en sum på ca 8 mil til fagforeningen og de kan gjøre hva de vil med de.
Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg vil også vite resultatet? Får de organiserte mer i lønn enn de andre stakkarene?

ÅÅÅÅ - jeg gleder meg til å få tak i Philadelphia igjen. Visste ikke at jeg var så avhengig. Og så koffeinfri kaffe!!

Har du hatt problemer med å finne koffeinfri kaffe? Eneste som har vært igjen i hyllene her :)

Skrevet

Men det er ikke der som står på TV2? Nåvel - det kommer vel i avisen i morgen. Så lang streik for 8 millioner er helt idiotisk spør du meg (men det er det jo ingen som gjør :roll: )

Skrevet

Å streike i 5 uker for å få en engangsutbetaling til fagforeningsarbeid på 2000 kroner per ansatt vil jeg ikke akkurat kalle en stor suksess....

Gjest Elenath
Skrevet

:hoppe:

skal bli godt å slippe å lete etter mat igjen :)

Skrevet

I sense a disturbance in the force, as if thousands of trailers loaded with food started up at the same time...

Skrevet

Endelig!

Har ikke vært plaga av det personlig, men det er nå godt det er over!

Skrevet
I sense a disturbance in the force' date=' as if thousands of trailers loaded with food started up at the same time...[/quote']

:ler: Det gjorde de nok ja :ler: Ikke lett å være bilist i dag tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...