AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Leser jo endel tips på nettet, men har prøvd selv ganske lenge og synes det er så vanskelig! Blir jo markert, men ikke noe større synes jeg. Hva gjorde du? Hvordan trente du? Øvelser? Spiste du mye av noe spesielt? Vil så gjerne ha tips så jeg kan få til dette, føler meg helt uformelig med de jeg har.. Anonymous poster hash: b646c...8b4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 for å bli større må du spise mer. Hvor tung belastning trener du med? Jeg er mann og trener med litt over dobbel kroppsvekt i knebøy, som dame burde dette være et oppnålig mål. Og når det målet er nådd vil du sannsynligvis ha fått betydelig større lår og rumpe med på kjøpet. Legger er værre å bygge masse på siden størrelsen er gitt mest av gener. For meg har forfotløping gitt litt størrelse men har fortsatt pinnelegger. Anonymous poster hash: e0530...dea 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Tren tungt (og da mener jeg tungt - men jobb deg sakte oppover), og spis masse. Så skal du se at resultatene kommer! Anonymous poster hash: 92d25...5e4
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Les denne http://www.martinnorum.no/eksplosive-sterke-og-muskulose-lar/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå