AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Ser mange sliter med gjeld... Sliter selv, men ser nå en ende på elendigheten! Jeg fikk rett og slett en oppvåkning ved å se luksusfellen på TV3 , og skjønte at jeg selv var på vei utfor stupet. Jeg hadde 130 tusen i kredittkort gjeld ved siden av boliglån. Jeg satte opp budsjett. Kuttet ut all moro, sluttet å røyke og betaler alt jeg har til overs hver mnd i kredittkort. Klærne mine stopper jeg om det går hull, og lever absolutt på et eksistensminimun😞min egen feil at ting har blitt som det har blitt, levd over evne rett og slett! Status nå er 33 tusen igjen og betale og jeg kan for første gang se en ende! Aldri mer!! Håper alle dere som vurderer kredittkort og som ikke har råd til å ha det- ikke gjør det'Anonymous poster hash: 09e88...3b7 9
Gjest Blubbs Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Takk for din historie. Det hjelper veldig gått på for ei som står midt oppi det nå! Hvor lang tid har du brukt på de 100 000 kr?
Jeanettica Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Inspirerende og hyggelig å høre. Keep up the good work! =)
Gjest Blondie65 Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er imponert trådstarter. Samtidig vil jeg si at det kan være mer realistisk for andre å heller inkludere et nøkternt ferie og moro budsjett slik at en ikke går på en smell midt i prosjektet fordi en lever for strengt. Dette er jo helt avhengig av tidsperspektivet - hvis en tar et strengt år der all kredittkort forsvinner så er det en ting, det er noe helt annet å ha et så trangt budsjett i 5 år.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Bra jobba! Jeg er på 60K, hadde 135k.. Lykke til videre, ikke gi opp!!!Anonymous poster hash: 4cdb2...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå