AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Noen som har en anbefaling å komme med på et pudder for fuktfattig og rødlig hud? Må være oljefri! Anonymous poster hash: 42b0e...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Ville ikke brukt pudder på fuktfattig hud, men heller en foundation som gir fukt. Anonymous poster hash: 3ffe5...617
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Ville ikke brukt pudder på fuktfattig hud, men heller en foundation som gir fukt. Anonymous poster hash: 3ffe5...617 Noen forslag på det da? Er totalt avhengig av pudder for huden blir så blank etter noen timer. Anonymous poster hash: 42b0e...dbc
Cecee Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Bare Minerals er det eneste jeg bruker på huden min. De har mange forskjellige puddere til forskjellige hudtyper
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Noen forslag på det da? Er totalt avhengig av pudder for huden blir så blank etter noen timer. Anonymous poster hash: 42b0e...dbc Har dessverre ikke noen spesifike forslag, da jeg ikke bruker sminke selv. Men huden blir jo blank fordi du mangler fuktighet. Bruker du en god fuktighetskrem og fuktmaske? Anonymous poster hash: 3ffe5...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå