Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Sitter de strykefrie merkelappene på strikkete sokker og holder lappene seg på sokkene etter flere vask? Endret 8. februar 2014 av Kv84
Raquelle Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes ikke de sitter godt, men bruker rettetanga mi for å feste på strykelappene. Å da tar det 2sec. Enkelt å komme til, de blir bra plasert og sitter godt.
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes ikke de sitter godt, men bruker rettetanga mi for å feste på strykelappene. Å da tar det 2sec. Enkelt å komme til, de blir bra plasert og sitter godt. Matpapir mellom sokken og lappen? Vet du om noen andre som sitter bedre og lengre?
Raquelle Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Det må man bruke ja, for ellers blir det bare krøll. Tro meg... hehe Pleier å bruke en liten bit bare, og brette den rundt kanten. Funker som bare det
Gjest shockgirl Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Ja, de sitter godt på alle slags klær. Har noen sånne på klærne til ungen, og enkelte av de har sittet fast i flere år.
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Det må man bruke ja, for ellers blir det bare krøll. Tro meg... hehe Pleier å bruke en liten bit bare, og brette den rundt kanten. Funker som bare det Så smart med rettetang, da jeg aldri har eid et strykejern
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Eller er de de Klassiske dere snakker om som må brukes med strykejern?
Gjest Maman Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 De strykefrie sitter godt på alt som ikke er ull...men alle ullklær og spesielt sokker er bortimot håpløst.
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 De strykefrie sitter godt på alt som ikke er ull...men alle ullklær og spesielt sokker er bortimot håpløst. Det er strikkete sokker jeg har behov for å merke. Så da burde jeg gå for de man kan stryke på? Eller sitter de også dårlig på strikkete sokker?
Raquelle Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Så smart med rettetang, da jeg aldri har eid et strykejern Har gitt tipse til flere av foreldrene i bhg jeg jobber, og se synes det er supert. Kommer mye lettere til enn med strykegjernet. Spesielt i sko, sokker og votter. Bare pass på å ha pappir på begge sider. Lagde merke i en vott da jeg ikke tenkte på det første gangen, og det ble for varmt.
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Har gitt tipse til flere av foreldrene i bhg jeg jobber, og se synes det er supert. Kommer mye lettere til enn med strykegjernet. Spesielt i sko, sokker og votter. Bare pass på å ha pappir på begge sider. Lagde merke i en vott da jeg ikke tenkte på det første gangen, og det ble for varmt. Å ja, begge sider, den er lett å glemme Tusen takk for så flott tips!
Raquelle Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Å ja, begge sider, den er lett å glemme Tusen takk for så flott tips! Bare hyggelig du
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Ikkje matpapir, men bakepapir. Aha, takk! Har bestilt lapper, så nå gleder jeg meg til å få merket sokker
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Aha, takk! Har bestilt lapper, så nå gleder jeg meg til å få merket sokker Har du barn? Eller er det dine egne sokker du merker? Anonymous poster hash: 35292...211
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 På hjemmestrikk er jeg begynt å merke med knapper med barnet egne navn, kjapt og enkelt å sy på og ungene synes det er kult bestilte herfra - http://www.etsy.com/shop/girlsfever?ref=search_shop_redirect Anonymous poster hash: d1729...00e
Gjest Maman Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Det er strikkete sokker jeg har behov for å merke. Så da burde jeg gå for de man kan stryke på? Eller sitter de også dårlig på strikkete sokker? De man stryker på fra Askeladden sitter godt! Hvilke kjøpte du?
Gjest Kv84 Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 De man stryker på fra Askeladden sitter godt! Hvilke kjøpte du? Jeg kjøpte de man stryker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå