Meline37 Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er usikker. Det er en gammel flørt av meg, som faktisk opptrådde seriøst ovenfor meg...( jeg har som regel opplevd at de ikke gjør) , som vil trene sammen med meg og være venner. Vi har samme hobby. Jeg er usikker....jeg har også skikkelig dårlig samvittighet. Det var meg som slo opp med han... Men jeg gjorde det ikke pga hans personlighet. Det var pga at han var litt lavere enn meg og jeg så for meg en litt annen mann sånn sett. Teit jeg er!!!!!. Men jeg har på en måte lyst å prate med han, og trene med han,for å finne ut om jeg kan føle at det kan bli rett. Men er så redd for at han vil prøve å kysse meg...for sist gang vi var sammen ville han kysse og kysse og kysse...og jeg føler ikke for det før jeg vet at det er helt rett igjen. Hva ville dere gjort med denne situasjonen, gått tur som venn?
Ferny Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er usikker. Det er en gammel flørt av meg, som faktisk opptrådde seriøst ovenfor meg...( jeg har som regel opplevd at de ikke gjør) , som vil trene sammen med meg og være venner. Vi har samme hobby. Jeg er usikker....jeg har også skikkelig dårlig samvittighet. Det var meg som slo opp med han... Men jeg gjorde det ikke pga hans personlighet. Det var pga at han var litt lavere enn meg og jeg så for meg en litt annen mann sånn sett. Teit jeg er!!!!!. Men jeg har på en måte lyst å prate med han, og trene med han,for å finne ut om jeg kan føle at det kan bli rett. Men er så redd for at han vil prøve å kysse meg...for sist gang vi var sammen ville han kysse og kysse og kysse...og jeg føler ikke for det før jeg vet at det er helt rett igjen. Hva ville dere gjort med denne situasjonen, gått tur som venn? Hvor gammel er du? For det første - hvis du har dumpet han en gang før, så har han nok tatt avslaget for det det er, og søker nå vennskap. En ting er å bli venner med en som var kjæresten din i flere år - det er ikke så lett - men jeg har null problemer med å være venner med folk jeg bare datet litt. Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Han vil være venner, så det er grenser for hvor "sint"/skuffet etc. han ble.
Meline37 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Hvor gammel er du? For det første - hvis du har dumpet han en gang før, så har han nok tatt avslaget for det det er, og søker nå vennskap. En ting er å bli venner med en som var kjæresten din i flere år - det er ikke så lett - men jeg har null problemer med å være venner med folk jeg bare datet litt. Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Han vil være venner, så det er grenser for hvor "sint"/skuffet etc. han ble. Vet, jeg er usikker.. Jeg er 37 år . Problemet var at etter første date med han så hørte jeg ikke mer fra han enn "hvordan går det , og jeg er så opptatt med jobben min" på mail. Så jeg trodde fyren var uinteressert. 2 år etter første date så kom han tilbake, og jeg tok han tilbake som venn fordi jeg var litt nedbrutt da etter et annet brudd. :frown: Kunne jeg valgt på nytt igjen så har jeg lagt meg en regel: ALDRI TA NOEN TILBAKE SOM GÅR I FRA DEG! ALDRI! .. .Vi hadde en felles interesse, og jeg gikk å trente en del med han. Vi gikk ut å spiste, på kino osv. .. Plutselig så sier han at han likte meg utrolig godt. Og at han kunne tenke seg mer enn å bare være venner. Han fortalte at han var seriøs med meg. Jeg sa at jeg trengte å ta tiden til hjelp.. Men vi møttes mye, og han ble så klengete og ville kysse hele tiden... Ok, jeg gikk med på det... Men begynte å føle at det hele ble plagsomt.. :frown: .for jeg følte at enkelte ting var feil..... Og var veldig vanskelig å være rundt han når han hele tiden ville kysse og når han ikke forsto at jeg følte for litt pusterom.... Grunn til avisende oppførsel fra min side var: at jeg følte på det at han hadde vært borte i 2 år uten å ville møte meg og skyldte på jobb... :frown: - tenkte derfor at jeg sikkert var en desperat nødløsning for han .... :frown: , en annen ting var at jeg følte meg ikke så tiltrukket som jeg ønsket, men jeg håpet jeg skulle bli det.. Grunn var at han var veldig liten av vekst... Hadde han bare vært høyere så hadde det ikke føltes så rart ut... Han så helt okey ut ellers, men .... det føltes så feil for meg å gå å leie på en fyr som var lavere enn meg...... Jeg høres tåpelig ut i tankene nå, men sånn var det... Men jeg synes at han var en allertiders type på alle måter ellers, eneste intense klingen.... den klarte jeg ikke.... Jeg vurderte å gå å trene med han i det siste siden han ønsket at vi kunne ta opp igjen det... Men jeg er redd at han vil prøve seg igjen med den kyssingen... og det takler jeg ikke.. for jeg trenger ro.... Han har så masse gode kvaliteter ellers... så det er derfor jeg er usikker på om jeg skal finne ut av dette, trene med han, og se ting ann... Jeg vet ikke! Endret 8. februar 2014 av Meline37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå