AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Vil ha noe annet enn flagrende gevanter når jeg skal bevege meg litt fortere enn gangfart, skal jeg gå for kompresjon eller bare vanlige løpetights? Jeg blir ikke lei meg om det holder flappende lår litt mer på plass Anonymous poster hash: 89fe5...400
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes kompresjonstights er helt fantastiske, og kommer nok til å fortsette å bruke dette, for jeg mener det i alle fall hos meg utgjør en klar forskjell. Samtidig er de svært dyre, så skjønner at folk dropper dem. Men har du råd, anbefaler jeg dem på det sterkeste! Anonymous poster hash: 1eb85...dbd
Gjest Magdalene Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes kompresjonstights er helt fantastiske, og kommer nok til å fortsette å bruke dette, for jeg mener det i alle fall hos meg utgjør en klar forskjell. Samtidig er de svært dyre, så skjønner at folk dropper dem. Men har du råd, anbefaler jeg dem på det sterkeste!Anonymous poster hash: 1eb85...dbd Hvordan forskjell egentlig?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 F.eks. på beintrening føler jeg at jeg har mer å gi, løfter faktisk mer. Vet ikke om det evt. er mentalt, men slik er det i allefall. Når man tar av tightsen kjenner man liksom hvor sliten man egentlig er i beina, men det merkes ikke så godt under økten. Kan hende det bare er meg Anonymous poster hash: 1eb85...dbd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Ser 2xu koster rundt 600 på xxl, mens den nyeste koster en tusing. Har gavekort på 1000 kr, så alt under det er helt greit. Anonymous poster hash: 89fe5...400
Jade Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Jeg liker mine antishake fra rö-et-eller-annet veldig godt :-) Ikke er de gjennomsiktige heller. Med mindre man kjøper for små, kanskje. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Er prisene i butikk og på nett forskjellige hos XXL?Anonymous poster hash: 89fe5...400
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Er prisene i butikk og på nett forskjellige hos XXL?Anonymous poster hash: 89fe5...400 NixAnonymous poster hash: 1a384...cd1
Gjest Gemini7 Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Jeg lurer også litt på dette. Jeg har faktisk akkurat vunnet 2xu-tightsen i en konkurranse på en nettside, men har enda ikke fått testet den. Der kostet den 1000 kr og jeg hadde aldri giddet bruke så mye penger på en tights selv så det var supert. Spent på hva jeg kan forvente!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Er prisene i butikk og på nett forskjellige hos XXL?Anonymous poster hash: 89fe5...400 NixAnonymous poster hash: 1a384...cd1 Joda, det er de ofte, men du får nettprisen også i butikk, hvis du opplyser at du har sett at de er rimeligere på nett! Anonymous poster hash: 56553...878 2
isbjørnungen Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Vurderte faktisk å lage denne tråden tidligere i dag, men fornuften tok over og plasserte meg foran pensumbøkene istedenfor.. Så nå er jeg spent! Har lest mye dårlig om 2XU, så håper på å få høre om noen bedre alternativer
Gjest Gemini7 Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Vurderte faktisk å lage denne tråden tidligere i dag, men fornuften tok over og plasserte meg foran pensumbøkene istedenfor.. Så nå er jeg spent! Har lest mye dårlig om 2XU, så håper på å få høre om noen bedre alternativer hva har du hørt? Jeg har hørt mye skryt (jeg som har vunnet den), så jeg har mine forventninger
isbjørnungen Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 hva har du hørt? Jeg har hørt mye skryt (jeg som har vunnet den), så jeg har mine forventninger Har hørt at de har en tendens til å gli/rulle ned på magen, at de passer best dersom man har en veldig flat mage, at de blir gjennomsiktige og at mønsteret faller av veldig fort ved bruk/vask.. Men kompressjonen virker de fleste til å være fornøyde med, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Har hørt at de har en tendens til å gli/rulle ned på magen, at de passer best dersom man har en veldig flat mage, at de blir gjennomsiktige og at mønsteret faller av veldig fort ved bruk/vask.. Men kompressjonen virker de fleste til å være fornøyde med, tror jeg. Jeg hadde litt sånn ekstrahud på magen. Veldig vanlig for voksne damer med barn. Og den snora i livet har vært rimelig irriterende. Den sklir ikke ned, men da må man stramme til, så man får skikkelig bulk på mage. Om du ikke er feit, så føler du deg feit av denne. Og den er gjennomsiktig om du har i liten størrelse. Noe man skal ha for at den skal ha noe kompresjonseffekt. Min erfaring - digg med kompersjonseffekten men designet er dårlig. Anonymous poster hash: 0a276...44d
isbjørnungen Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde litt sånn ekstrahud på magen. Veldig vanlig for voksne damer med barn. Og den snora i livet har vært rimelig irriterende. Den sklir ikke ned, men da må man stramme til, så man får skikkelig bulk på mage. Om du ikke er feit, så føler du deg feit av denne. Og den er gjennomsiktig om du har i liten størrelse. Noe man skal ha for at den skal ha noe kompresjonseffekt. Min erfaring - digg med kompersjonseffekten men designet er dårlig. Anonymous poster hash: 0a276...44d Jeg venter på å finne en kompressjonstights med et bredt strikkbånd i livet istedenfor snøring. Da blir jeg fornøyd =)
Gjest gloria Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Storfornøyd! Men hadde heller investert i Elite modellen fra 2XU fremfor den vanlige til rundt 600.. Elite sitter mye bedre på, etter hva min erfaring er!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Denne vant Kapital sin test av kompresjonstight (over 2XU og Skinns). http://webshop.trimtex.no/compress-lzr-long-tights-black-blue Mye finere enn 2XU synes jeg. Anonymous poster hash: 0a276...44d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Denne vant Kapital sin test av kompresjonstight (over 2XU og Skinns). http://webshop.trimtex.no/compress-lzr-long-tights-black-blue Mye finere enn 2XU synes jeg. Anonymous poster hash: 0a276...44d Må legge til denne også - http://webshop.trimtex.no/lop-trening/kompresjon/tights/compress-trx-tights-long-black Anonymous poster hash: 0a276...44d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Hva er greia egentlig? Er det bare for å se stram ut før man blir stram? Anonymous poster hash: 823bd...d6d
Missi89 Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Har selv lyst på en men ikke 2xu. Er veldig fjortis her i Oslo. Og trenger bred strikk i livet. Ikke snøring. En graviditet har satt noen spor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå