Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 (endret) x Endret 27. april 2014 av Karilka 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tror sønnen bare tenker - oi, nye klær, nye spill, nye leker, nytt sportsutstyr, god mat! Hvorfor mannen velger å kjøpe alt dette til mor og sønn, er en annen sak. Anonymous poster hash: 69feb...23f 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Innerst inne er alle kvinnfolk prostituerte. Det ligger i naturen demmes og har vært helt vanlig, ikke noe å avsky. Anonymous poster hash: 0d3cd...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor er dette et problem for deg? Mannen vil jo tydeligvis gjore dette dersom han har god raad. Virker som misunnelse. Selv om noen har delt okonomi og er fornoyd med det betyr det ikke at andre skal gjore det samme for aa tilfredsstille dem. Tro det eller ei, mange menn liker aa vaere den som kjoper inn, bestemmer og "skjemmer bort". Hvis det fungerer for dem, la dem vaere. Anonymous poster hash: 2882a...8ce 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Nei vil ikke si det. Er mannen som betaler, han er på ingen måte under tvang. Jeg feks fikk silikon til 32.000kr av exen min etter vi hadde vært sammen i 5mnd. Fordi han tilbydde seg og godtok ikke et nei for han viste jeg hadde veldig lyst på dette. I året vi var sammen så har han nok brukt nærmere 150.000 kr på meg. Ser meg ikke som en luksushore pga det. Han insisterte alltid på å kjøpe det ene og det andre til meg, og sa jeg nei takk så ble han sur!Anonymous poster hash: 00176...fc0 1
Tarsan97 Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Det trenger ikke være luksusprostitusjon. Det kan være bare, prostitusjon. Men vi vet ikke hva hun gjør for han i livet heller da, kanskje hun sliter og er en husmor når han jobber ? Men jeg tror jeg vet hva du svarer, enig med att om en bruker noen som har en affeksjon for en, til å få ting eller penger så er det manipulering og jeg ser heller ikke noen forskjell på det og prostitusjon.
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Nei vil ikke si det. Er mannen som betaler, han er på ingen måte under tvang. Jeg feks fikk silikon til 32.000kr av exen min etter vi hadde vært sammen i 5mnd. Fordi han tilbydde seg og godtok ikke et nei for han viste jeg hadde veldig lyst på dette. I året vi var sammen så har han nok brukt nærmere 150.000 kr på meg. Ser meg ikke som en luksushore pga det. Han insisterte alltid på å kjøpe det ene og det andre til meg, og sa jeg nei takk så ble han sur!Anonymous poster hash: Endret 27. april 2014 av Karilka
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2014 Det trenger ikke være luksusprostitusjon. Det kan være bare, prostitusjon. Men vi vet ikke hva hun gjør for han i livet heller da, kanskje hun sliter og er en husmor når han jobber ? Men jeg tror jeg vet hva du svarer, enig med att om en bruker noen som har en affeksjon for en, til å få ting eller penger så er det manipulering og jeg ser heller ikke noen forskjell på det og prostitusjon. neida, de bor ikke sammen. Bare kjærester
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Lurer paa om du bruker "luksusprostitusjon" som et uttrykk for "midlere prositusjon", hvilket det altsaa ikke er - det er bare prostitusjon for storre belop. Saa lenge denne kvinnen ikke har sex med mannen i bytte mot avtalt cash, saa er hun ikke prosituert. Det er intet belegg for aa bruke begrepet overhodet. Naar hun i tillegg har barn med ham, saa synes jeg det er respektlost og patetisk aa spekulere slik. Om hun egentlig ikke liker ham i det hele tatt men dater ham fordi han er rik (lite sannsynlig), saa er det synd men i bunn og grunn deres valg. Han er like fullt del av forholdet og han velger selv hvordan og paa hvem han vil bruke pengene. Du hores bitter og misunnelig ut. Anonymous poster hash: 2882a...8ce 6
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Lurer paa om du bruker "luksusprostitusjon" som et uttrykk for "midlere prositusjon", hvilket det altsaa ikke er - det er bare prostitusjon for storre belop. Saa lenge denne kvinnen ikke har sex med mannen i bytte mot avtalt cash, saa er hun ikke prosituert. Det er intet belegg for aa bruke begrepet overhodet. Naar hun i tillegg har barn med ham, saa synes jeg det er respektlost og patetisk aa spekulere slik. Om hun egentlig ikke liker ham i det hele tatt men dater ham fordi han er rik (lite sannsynlig), saa er det synd men i bunn og grunn deres valg. Han er like fullt del av forholdet og han velger selv hvordan og paa hvem han vil bruke pengene. Du hores bitter og misunnelig ut. Anonymous poster hash: 2882a...8ce Endret 27. april 2014 av Karilka
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Nei, hun har ikke barn med ham. Hun har barn, men han har hun bare kjent noen få måneder. De er kjærester, kysser åpenlyst og holder rundt hverandre foran sønn og andre, og har etter all sannsynlighet sex. Jeg er hverken bitter eller misunnelig. Bare ga uttrykk for min egen oppfatning, lurte på hva andre synes, og om mitt syn var gammeldags Selv om han ikke er hans egen soenn, saa bryr han seg om ham og vil kanskje sette seg i god favoer. Det er sympatisk at han er saapass generos. Jeg ville ikke kalt ditt syn "gammeldags" ettersom jeg ikke tror folk tenkte slik foer i tiden. Det var tross alt mer normalt for menn aa betale ting for kvinner da inntektsforskjellene var stoerre foer. Saa jeg ville ikke kalt det gammeldags, bare unyansert og dommende. Anonymous poster hash: 2882a...8ce 5
Gjest Evans Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg syns ikke det er en form for prostitusjon, i hvert fall er det umulig å si noe om det uten å være en part av deres forhold. Det kan være at han finner glede i å bruke penger på de, kanskje han vil imponere de, kanskje han syns det er gøy osv. Også kan det hende at hun gjør en stor innsats for han på andre måter, og da ikke bare seksuelt. Personlig ville jeg ikke likt å kun blitt spandert på; selv om jeg gav noe følelsesmessig tilbake. Jeg syns ca 50/50 er fint.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Men føles det ikke vanskelig å bryte opp etter å ha fått så mye av en ? At man på en måte står i takknemlighetsgjeld og føler at man må gjøre gjengjeld? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg tror holdningene til akkurat dette har endret seg en del de siste årene, og tenker at jeg kanskje henger etter når det gjelder aksept av den type forhold Han gjorde det slutt med meg dermed så er det jo hans tap. Er veldig takknemlig for alt jeg har fått, men når det er han som ikke ville fortsette forholdet så har jeg ikke så dårlig samvittighet. Han burde lære seg å ikke være så spandabel av seg, er sikkert kjipt for han å vite at han har betalt for puppene mine.. selv om han påstår ennå at han ikke angrer og er glad for at jeg fikk de og alt det andre :-)Anonymous poster hash: 00176...fc0
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 8. februar 2014 Han gjorde det slutt med meg dermed så er det jo hans tap. Er veldig takknemlig for alt jeg har fått, men når det er han som ikke ville fortsette forholdet så har jeg ikke så dårlig samvittighet. Han burde lære seg å ikke være så spandabel av seg, er sikkert kjipt for han å vite at han har betalt for puppene mine.. selv om han påstår ennå at han ikke angrer og er glad for at jeg fikk de og alt det andre :-)Anonymous poster hash: 00176...fc0 Da er jo saken grei Hadde vært verre om han hadde tilta helt med tanke på alt han hadde ofret for deg
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Da er jo saken grei Hadde vært verre om han hadde tilta helt med tanke på alt han hadde ofret for deg Hehe ja, var vell heller jeg som tilta helt for å si det sånn Anonymous poster hash: 00176...fc0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor du er redd signalene dette sender til sønnen? At han opplever en snill mann som er mammas kjæreste? Tragisk gitt. Så lenge de trives med det, så er det vel bra? Anonymous poster hash: aa0c6...1fa
Gjest Halvor Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Ja, det er luksusprostitusjon + sosialhjelper lønn. Han ligger med henne og er sosial med henne, mot penger, ergo det nevnte. Endret 8. februar 2014 av Halvor 1
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Eller er det bare meg som er gammeldags? En bekjent av meg har en ganske "fersk" kjæreste som betaler alt for henne og sønnen på 9 år. Det går nesten ikke en dag uten at han kjøper eller betaler noe. Det handler om alt fra dyre klær, leker, opplevelser, reiser, ting og møbler til hennes hus, og ned til det daglige som mat, reisepenger osv. For meg minner dette mer om luksusprostitusjon, og jeg blir nesten kvalm med tanke på hvilke holdninger det signaliserer til sønnen. For meg er dette å selge seg selv på en mer diskret måte. De bor ikke sammen og har bare vært sammen noen måneder Er det bare meg og fordommer, eller er det flere her som sitter inne med tilsvarende holdninger. Er vel litt tidlig å tenke noe om hva forhold de har om de bare er i datingfasen. Mange menn som er rike som har en tendens til å ta av med materielle ting når de er forelsket fordi i deres verden er det en måte å vise at de bryr seg om en person. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Om vi slipper skuldrene litt ned nå, og ser på situasjonen utenfra, så hører jeg en velbemidlet mann som bare ønsker å skjemme bort kjæresten sin (og sønnen hennes). Han er antageligvis rimelig forelsket og ønsker å dele av godene sine med den kvinnen han er forelsket i. Jeg ser ikke helt problemet... ærlig talt. 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Er vel bare hun selv som kan svare på det. Hvis den eneste kvaliteten ved han hun finner tiltrekkende er pengene så ja, da vil jeg si hun er en luksusprostituert. Men dette er umulig for oss på utsiden å viteAnonymous poster hash: 687d2...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå