AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei! Det ble slutt mellom meg og exen for ca 2mndr siden. Jeg i ettertid møtt en ny mann som jeg liker veldig godt.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med å fortelle dette da vi er utrolig gode venner, er ennå veldig glad i hverandre og har et fuckfriend forhold.. Er så redd for at han skal bli sint eller skuffa. Hvertfall når det kommer til valget av han mannen jeg liker nå.. men jeg må jo si det en gang til han, det vet jeg. I og med jeg ikke er komfortabel med å ha sex med to forskjellige menn etc.. Men så lurer jeg på om jeg skal vente til å si noe til jeg vet om det vil utvikle seg til noe forhold med denne mannen? Eller si noe med en gang? Er veldig sikker på at han kommer til å bli sint å skuffet, og jeg er usikker på om han vil komme til å ville fortsette vennskapet selv om han har sagt han vil det om jeg finner meg en annen.. er ekstra redd kan man si også pga han er den eneste vennen jeg faktisk har og jeg vil ikke miste vennskapet... hjelp!Anonymous poster hash: 502bd...731
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Ingen som har råd å komme med? Anonymous poster hash: fd4f9...a1f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor kan du ikke vente med å ha forhold? Hvorfor kan du ikke la fuckfrienddelen dø ut og bare være singel og droppe sex en stund. Slik at du får kontakt med deg selv igjen. Tragisk det her. Anonymous poster hash: e2aa1...0f5 2
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Vanskelig situasjon. På mange måter høres det ut som om dere fortsatt har et forhold som er ganske tett. Jeg synes du skal vente med å si noe. Har dere gjort en avtale om at dere nå har et uforpliktende forhold, så trenger du ikke å si noe. Så får du ta det med sex som det kommer. Som din ex ville jeg nok satt pris på å vite om du lå med en annen, ikke minst på grunn av risiko for kjønnssykdommer, men jeg ser vanskelighetene. Virker på meg som om du og din ex ikke er klare til å skille lag, men at du samtidig har behov for å oppleve noe annet en periode... Nei... ta det litt med ro... ikke si noe enda. Ikke sikkert at denne nye mannen er noe spennende i det hele tatt når du blir nærmere kjent med ham, og da kan du ha brent alle broer med ex-en for godt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Ser ikke noe grunn til å vente med forhold når jeg har funnet en jeg liker. Trenger ikke å finne megselv da jeg allerede vet hvilken person jeg er. Og ang sex, altså jeg liker sex og fuckfriend dealen ble vi enige om da vi begge er komfortable med hverandre og vi begge har behov akkuratt som alle andre. Svaret ditt besvarte ikke spørsmålet mitt og var dermed ikke noe til hjelp. Er ute etter serriøse svar ang dilemmaet jeg er i. Hvorfor kan du ikke vente med å ha forhold? Hvorfor kan du ikke la fuckfrienddelen dø ut og bare være singel og droppe sex en stund. Slik at du får kontakt med deg selv igjen. Tragisk det her.Anonymous poster hash: e2aa1...0f5 Anonymous poster hash: fd4f9...a1f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Vanskelig situasjon. På mange måter høres det ut som om dere fortsatt har et forhold som er ganske tett. Jeg synes du skal vente med å si noe. Har dere gjort en avtale om at dere nå har et uforpliktende forhold, så trenger du ikke å si noe. Så får du ta det med sex som det kommer. Som din ex ville jeg nok satt pris på å vite om du lå med en annen, ikke minst på grunn av risiko for kjønnssykdommer, men jeg ser vanskelighetene. Virker på meg som om du og din ex ikke er klare til å skille lag, men at du samtidig har behov for å oppleve noe annet en periode... Nei... ta det litt med ro... ikke si noe enda. Ikke sikkert at denne nye mannen er noe spennende i det hele tatt når du blir nærmere kjent med ham, og da kan du ha brent alle broer med ex-en for godt. Tusen takk for svar! Det er mye sant i det du sier, jeg er nok personen til å ville ha han for meg selv og ikke helt villig til å gi slipp på exen. Men samtidig så liker jeg denne mannen veldig godt så jeg vil prøve å satse på han og se hvordan det går. Jeg har ikke hatt sex med han jeg er interessert i enda da jeg ikke er interessert i å bli brukt.. men når vi først har sex så må jeg selvfølgelig enten si ifra til exen eller drite i hele fuckfriend opplegget.. men tror heller ikke jeg skal si noe enda, sånn som du skriver... Setter utrolig pris på svaret:-)Anonymous poster hash: fd4f9...a1f
luringen34 Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Ville sluttet med fuckfriend greiene, hvis det utvikler seg med han nye typen så blir det vanskelig når du har sex med ex'en på si. Har du virkelig lyst til å tenke på at du hadde sex med ex'en din 2 dager før du hadde første sex med han du endte opp med å gifte deg med? Du risikerer at forholdet til han nye ryker, du vet heller ikke om ex'en din har sex med andre(sykdommer). 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Ville sluttet med fuckfriend greiene, hvis det utvikler seg med han nye typen så blir det vanskelig når du har sex med ex'en på si. Har du virkelig lyst til å tenke på at du hadde sex med ex'en din 2 dager før du hadde første sex med han du endte opp med å gifte deg med? Du risikerer at forholdet til han nye ryker, du vet heller ikke om ex'en din har sex med andre(sykdommer). For å ikke å glemme dersom hun blir uventet gravid. Hvem er faren....? Anonymous poster hash: e2aa1...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Anonymous poster hash: fd4f9...a1f Nei, beklager jeg klarer ikke ta deg seriøs altså. Anonymous poster hash: e2aa1...0f5
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Tusen takk for svar! Det er mye sant i det du sier, jeg er nok personen til å ville ha han for meg selv og ikke helt villig til å gi slipp på exen. Men samtidig så liker jeg denne mannen veldig godt så jeg vil prøve å satse på han og se hvordan det går. Jeg har ikke hatt sex med han jeg er interessert i enda da jeg ikke er interessert i å bli brukt.. men når vi først har sex så må jeg selvfølgelig enten si ifra til exen eller drite i hele fuckfriend opplegget.. men tror heller ikke jeg skal si noe enda, sånn som du skriver... Setter utrolig pris på svaret:-)Anonymous poster hash: fd4f9...a1f Lykke til iallefall. Hyggelig at jeg kunne være til noe hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå