AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg bor på beste vestkant - er det helt umulig for meg å få meg en mann? Blir jeg sett på som en trussel? Jeg er så interessert i en mann, men jeg er redd han er redd han ikke er bra nok for meg? Jeg bryr meg ikke om status! For meg er det indre viktig, og det vil det alltid være. Anonymous poster hash: 874d7...0bc
Tarsan97 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 syns det er litt rart det du sier, er redd han ikke er bra nok, samtidig er det bare det indre som teller..? Hvor umulig kan det være da ? 4
Gjest Inferno Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Tro det eller ei, men det finnes enda menn som er sikre nok i egen maskulinitet til å ikke føle seg truet av at kvinnen er et faktisk menneske. Alt håp er ikke ute! 5
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Det finnes vel nok av mannfolk på vestkanten også 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 syns det er litt rart det du sier, er redd han ikke er bra nok, samtidig er det bare det indre som teller..? Hvor umulig kan det være da ? Nei, skrev at jeg føler at han føler han ikke er bra nok, mens jeg bryr meg ikke hvor han bor. Anonymous poster hash: 874d7...0bc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Det finnes vel nok av mannfolk på vestkanten også Ja, men jeg vil kun ha denne mannen! Anonymous poster hash: 874d7...0bc
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 syns det er litt rart det du sier, er redd han ikke er bra nok, samtidig er det bare det indre som teller..? Hvor umulig kan det være da ? Det er ikke det hun skriver. Hun skriver at hun er redd forat han tenker at han ikke er bra nok for henne. Hun skriver bare litt kronglete.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Altså, det er ikke deg, det er meg....Er det ikke det man sier når man egentlig mener det er den andre personen som ikke er god nok for en.. Anonymous poster hash: f8652...29f
Gjest Evans Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Hvorfor skulle det være skremmende at noen bor på vestkanten? At man bor på vestkanten er jo ikke synonymt med at man er lomma full av gryn, eller er fjaseflott i alle sirkler og kanter. Og fjaseflotte kanter er jo heller ikke noe å være redd for. Kanskje dere skal snakke om hvem som er redd for hvem og hvem som er redd for hva? Endret 8. februar 2014 av Evans
Tarsan97 Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Hva legger du i " ikke bra nok" ? Er du redd han har vorte på rumpa, eller att han slurper når han spiser, eller hva er det du har en høyere standard på og du er redd for att han ikke har. Jeg har sett folk med høy utdanning eller folk fra familier med mye penger som er helt tapere. De er dumme og klarer seg ikke utenfor egne miljøer. Jeg kjenner fabrikkarbeidere som er mye smartere an rike forretningsfolk. En av mine nærmeste venner var minister. Jeg er ikke imponert av folk som forventer att de er til stede i verden med en slags fordel ut i fra hvor de kommer fra eller slikt. Håper ikke du er en sånn. 1
Marie90 Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Det er da nok av menn paa Oslo vest. Om en mann fra Oslo oest ikke vil vaere med en fra vest, eller motsatt, saa faar det da saa vaere. Da er man ikke en match.
Medusa13 Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Ja, men jeg vil kun ha denne mannen! Anonymous poster hash: 874d7...0bc Kjenner du ham godt da? Såpass at dere kan snakke naturlig sammen? En ganske vanlig problematikk det med skille mellom øst og vest. Han vil trolig kunne føle seg malplassert i din familesetting, og trolig du også i hans, så på foreldre/familiesiden kan det nok bli litt skjæringer. Ellers tror jeg dette burde gå helt greit
Genesis Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Jeg bor på beste vestkant - er det helt umulig for meg å få meg en mann? Blir jeg sett på som en trussel? Jeg er så interessert i en mann, men jeg er redd han er redd han ikke er bra nok for meg? Jeg bryr meg ikke om status! For meg er det indre viktig, og det vil det alltid være. Anonymous poster hash: 874d7...0bc Sånne som er "redd andre ikke skal tro de er bra nok", utstråler ofte at de synes andre ikke er bra nok. Dessuten skjønner jeg ikke premisset, er mennesker på vestkanten bedre mennesker enn andre, eller hva er det du bygger dette på? 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Nå vet du jo ikke hva han tenker, TS, så ta ikke sorgene på forskudd. Hvis han er en noenlunde oppegående mann, er han mer opptatt av personligheten din enn om du bor på det du kaller beste vestkant. Anonymous poster hash: f41eb...b6b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Det fins faktisk klasseforskjeller her i landet også. Og som andre med bakgrunn i annen kultur, så kan det oppstå utfordringer. Som at en av partene ikke føler seg god nok. Dere skjønner da det? Ts. Du må bare være den du er, så OM han ikke føler han er bra nok n å, så får din væremåte og dine holdninger ham til å slappe mer av? Anonymous poster hash: 60ead...7d7
Gjest Halvor Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg har telt, hmmm, to menn på vestkanten. På han ene sin finger såg jeg en refleksjon, vet ikke hva slags finger det var men, kanskje det var giftering. Så da er det vel kanskje 1, forhåpentligvis to? Da er det bare å satse hardt på i vertfall han ene, han andre med den ringen såg ganske stusslig ut, så han var sikkert gift tenker jeg. Han andre hadde et skikkelig arr over ene øyne, så han var nok skadet fra krig eller noe slikt. Men når man bur på vestkanten kan man ikke være kresen! ... beklager kaffe + øl = idiot. Endret 8. februar 2014 av Halvor
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Sånne som er "redd andre ikke skal tro de er bra nok", utstråler ofte at de synes andre ikke er bra nok. Dessuten skjønner jeg ikke premisset, er mennesker på vestkanten bedre mennesker enn andre, eller hva er det du bygger dette på? Sååå sant, ligner veldig på disse ' problemet-mitt-er-at -jeg-tror-at-andre-tror-at-jeg-er-alt-for-pen-for-dem'Anonymous poster hash: be00c...d37
Inwe Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Trodde ikke folk tenkte sånn lenger jeg. Spørs jo litt hva du mener med beste vestkant, Holmenkollen eller Frogner liksom og om du oppfører deg overlegent og sånne ting. Ellers er det mange som er oppvokst på østkanten som fant leilighet på vestkanten osv. Ser ikke store forskjellen på de fleste ca de fra vest og øst, med unntak av eldre og noen av de litt ekstreme.
Inwe Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har telt, hmmm, to menn på vestkanten. På han ene sin finger såg jeg en refleksjon, vet ikke hva slags finger det var men, kanskje det var giftering. Så da er det vel kanskje 1, forhåpentligvis to? Da er det bare å satse hardt på i vertfall han ene, han andre med den ringen såg ganske stusslig ut, så han var sikkert gift tenker jeg. Han andre hadde et skikkelig arr over ene øyne, så han var nok skadet fra krig eller noe slikt. Men når man bur på vestkanten kan man ikke være kresen! ... beklager kaffe + øl = idiot. Håper dette var ironisk, men uansett. Jeg har sett mange menn på vestkanten, de gangene jeg forviller meg ut dit. Kaffe og øl er forresten fantastisk!
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Om du er en overlegen, tror du er bedre enn andre og type se på meg som er så flott og fancy som bor på beste vestkant og han er en normal jordnær fyr; nei da tror jeg ikke du har sjanse. Er du en normal, oppegående og søt dame som bor på beste vestkant så har du like god sjanse som enhver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå