Elanore Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har akkurat begynt å prøve meg frem med diverse kremer som gjør at huden glinser litt, og vil veldig gjerne høre om det dersom noen av dere andre har funnet noe bra i den avdelingen. Vet at det ikke er så vanlig å kjøpe kremer for sånt, men jeg liker å ha litt blanke legger og armer, og synes det hjelper veldig under fotografering med dårlig lyssetting. Jeg har en fra Victoria's Secret som jeg liker kjempegodt, men hadde vært greit å ha noen litt mer "kortreiste" alternativer dersom jeg går tom. Flasken var ganske mye mindre enn forventet, så er kanskje greit å ha noen rimeligere alternativer liggende. Hva tror dere? Noen som har forslag eller erfaring med dette?
Gjest Kv84 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har fått tak i serum som gjør en strålende hud, fra Lancome: Eclat Miracle.
LittDiva Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Tromborg face and body shine! Har den i både vanlig og golden til sommeren .
Katten Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Til kroppen har GloMinerals en veldig bra krem med skimmer! Husker ikke hva den heter, men hvis du søker opp merket på f.eks coverbrands.no vil du finne den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå