AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Del Skrevet 7. februar 2014 Har noen her erfaringer med bruk av Frisium? Jeg har nettopp begynt å bruke det, for min del pga epilepsi (de fleste bruker det kanskje pga angst etc). Er interessert i erfaringer med bivirkninger (uansett hva du bruker/brukte det mot). Skal bruke 2x10 mg, altså 20 mg daglig. Blir skeptisk når jeg leser om dette preparatet, da man kan utvikle toleranse/bli avhengig, at man ikke må bruke det over lengre tid og at mange får abstinenser når de slutter. Dette er ikke den vanligste antiepileptikaen, men jeg har prøvd et meste annet, så dette er en ny type medisin for meg. Hadde vært fint å høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 9f218...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Del Skrevet 15. februar 2014 Ingen? Har begynt på pillen nå, merker ikke noe spesielt foreløpig, men er bare oppe i 2x5 mg. Anonymous poster hash: 9f218...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå