Gå til innhold

Hvilken er den aller beste mascaraen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny i morgen, og mine desidert favoritter så langt er Lancome Hypnose (den vanlige), og Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks. Liker også YSL sin mascara (gullfarget), men den tørker ut så fort. Ønsker at den skal gi fyldige vipper, ikke så viktig med lengde.

Noen gode tips som topper disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Dior Iconic Overcurl :) Meget fornøyd med den!

Skrevet

Er den litt som Diorshow? For den var jeg bare halvveis fornøyd med..

Skrevet

Jeg har brukt flere av de du nevner, men har nå funnet meg en superfavoritt i Le Volume de Chanel!

• Liker 1
Skrevet

Har også en Chanel som favoritt. Men husker aldri hva den heter :)

Skrevet

Den fra Chanel har jeg også hørt om, kanskje jeg skal prøve den? Aldri kjøpt mascara fra Chanel..

Gjest Tigress
Skrevet

Max Factor Masterpiece er ein av dei beste eg har vore borti.

Skrevet

Min favoritt har lenge vært Chanel og Dior, men nå har jeg faktisk fått L`oreal Mega Volume Miss Manga som favoritt. Jeg har aldri vært særlig fan av mascara fra billigmerker, men denne er faktisk ganske bra.

Anonymous poster hash: 223d7...d2e
Skrevet

Max Factor 2000 calories.

Har prøvd utallige andre, men ender alltid tilbake på denne :)

• Liker 3
Skrevet

Mine favoritter er L'oreal volume million lashes og L'oreal mega volume miss manga. Har prøvd ganske mange mascara'er fra både Dior, YSL, Lancome osv. Men synes de fleste blir så fort klumpete og tørker fort.

Skrevet

Jeg har brukt flere av de du nevner, men har nå funnet meg en superfavoritt i Le Volume de Chanel!

Ja, denne er også min favoritt. :)

Anonymous poster hash: f19b6...ca2

Skrevet

Da har jeg kjøpt Chanel mascaraen, og den er fantastisk!!! Tusen takk for gode tips

Skrevet

Er den litt som Diorshow? For den var jeg bare halvveis fornøyd med..

Jeg hadde Diorshow først og var overhodet ikke fornøyd. Rasket med meg Iconic og den er tusen ganger bedre! Kan ikke sammenlignes med Diorshow engang :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Bruker også volume de Chanel. Har pimpet den ut på forumet i alle maskaratråder jeg kommer over, og har ikke hørt fra en eneste en som synes den er dårlig ennå :)

Skrevet

Da har jeg kjøpt Chanel mascaraen, og den er fantastisk!!! Tusen takk for gode tips

Hvis du likte Helena Rubenstein sin Lash Queen Sexy Black og Chanel sin vil du garantert like L`oreal Mega Volume Miss Manga. Jeg har alltid brukt de to, men har nå gått over til L`oreal sin, billigere & bedre :-)

Anonymous poster hash: 223d7...d2e

Skrevet

Le Volume de Chanel. Helt fantastisk! Kommer ikke til å bytte med mindre den går ut av produksjon.

Skrevet

Det som hadde vært veldig nyttig i tråder som dette, er hvis folk kunne skrive litt om hva slags vipper de har fra naturens side. Hun ene venninnen min har f.eks fyldige vipper som stikker rett opp i en naturlig bøy, og for henne blir mascaraer som skal gi mye lengde og volum ikke særlig bra.

Mitt "problem" er at vippene er litt kortere, og stikker rett ut. Så hvis jeg f.eks bruker YSL faux sils etc, så detter vippene litt i løpet av kort tid fordi de blir så tunge. Det vil si, bøyen varer ikke så lenge.

Nå har jeg deriomot kjøpt YSL Singulier mascara, og den holder utrolig godt på bøyen på mine vipper, i tillegg til å separere vippene, uten og være for dramatisk ift klumping og dryssing. Har ikke brukt den lenge nok til å anbefale den, men den virker lovende.

Hvis flere svarer i denne tråden, skriv litt om hvordan vippene er fra naturens side. Det hadde ihvertfall jeg satt pris på :)

Anonymous poster hash: 41c93...fcc
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har lange bøyde vipper, så ønsker mascara som gir fylde!

Skrevet

Jeg bruker max factor False lash effect fusion (? den lilla) og brukt den siden den kom ut for noen år siden. Love it :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...