AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg lurer på om det tar lengre tid før hårene vokser ut dersom man vokser, enn dersom man epilerer? Jeg bruker ofte epilator nemlig, men da vokser hårene ut etter bare noen dager. Vil det være slik med voksing og? (Jeg har nemlig hørt det skal ta flere uker før hårene vokser ut etter voksing). Tusen takk for svar!! Anonymous poster hash: c0838...7c0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Det går ut på det samme, røske ut hårene med roten. Men hårene er i forskjellige vekstfaser og dermed ligger det alltid noen nye klar til å komme ut. Har vokset en gang, var ikke glatt mer enn et par dager. Anonymous poster hash: 82fe7...084
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Hm, okei, takk! Da skal jeg hvertfall ikke vokse meg, hvis det vokser like fort ut igjen som når jeg epilerer! Har hørt mange skrive/si at det var så lurt å vokse seg, at de var glatt i mange uker. Kanskje deres hårvekst er uvanlig treig eller noe.. TS Anonymous poster hash: c0838...7c0
Gjest Tigress Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Eg synest det er stor skilnad på voks og epilator. Eg brukte epilator før, og måtte gjere det kvar veke. No brukar eg sukkerpasta, og kan gå ein månad. Dei siste to vekene har eg sjølvsagt hår på beina, men det er så lite sjenerande at eg fint kan gå med bare leggar, for å seie det slik. Eg har inntrykk av at epilatoren i større grad riv over håra enn voksinga gjer.
Ophelia85 Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Eg synest det er stor skilnad på voks og epilator. Eg brukte epilator før, og måtte gjere det kvar veke. No brukar eg sukkerpasta, og kan gå ein månad. Dei siste to vekene har eg sjølvsagt hår på beina, men det er så lite sjenerande at eg fint kan gå med bare leggar, for å seie det slik. Eg har inntrykk av at epilatoren i større grad riv over håra enn voksinga gjer. Litt OT: Kjøper du sukkerpasta, eller lager du selv?
Gjest Tigress Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Litt OT: Kjøper du sukkerpasta, eller lager du selv? Eg går til salong, men ho kjøper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå