AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 OK, aldri hatt kjæreste og begynte å studere i høst. Går på et jentedominert studie(jus) så synes utgangspunktet burde være bra. Men jeg liker jo ingen jenter, og det er kanskje fordi jeg kjenner så få. I utgangspunktet er nesten alle vennene mine gutter, i tillegg har jeg to nære jentevenner, men synes ikke de er spesielt pene. Som sagt har aldri vært forelsket, men har jo lyst til det så hva gjør dere som er sjenerte og bruker lang tid på å bli komfortable med folk? Blir dere nære venner med en drøss folk av motsatt kjønn? Og isåfall hvordan? I min vennegjeng er det ingen jenter(de to andre jentene kjenner jeg utenfor gjengen). Anonymous poster hash: d672a...cba
Gjest Teta Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ville ikke stresset med det. En forelskelse kommer når den kommer:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ville ikke stresset med det. En forelskelse kommer når den kommer:) Hadde det vært sånn hadde vel ingen drevet med nettdating? TS Anonymous poster hash: d672a...cba
krepsen33 Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 OK, aldri hatt kjæreste og begynte å studere i høst. Går på et jentedominert studie(jus) så synes utgangspunktet burde være bra. Men jeg liker jo ingen jenter, og det er kanskje fordi jeg kjenner så få. I utgangspunktet er nesten alle vennene mine gutter, i tillegg har jeg to nære jentevenner, men synes ikke de er spesielt pene. Som sagt har aldri vært forelsket, men har jo lyst til det så hva gjør dere som er sjenerte og bruker lang tid på å bli komfortable med folk? Blir dere nære venner med en drøss folk av motsatt kjønn? Og isåfall hvordan? I min vennegjeng er det ingen jenter(de to andre jentene kjenner jeg utenfor gjengen). Anonymous poster hash: d672a...cba Du kan jo begynne å date bare for øvelsens skyld
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Du kan jo begynne å date bare for øvelsens skyld Men er jo ingen jeg liker. Og jeg bruker ganske lang tid med å bli komfortable med folk. TS Anonymous poster hash: d672a...cba
krepsen33 Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Men er jo ingen jeg liker. Og jeg bruker ganske lang tid med å bli komfortable med folk. TS Anonymous poster hash: d672a...cba Det er hele poenget med å øve seg. Du blir introdusert til nye folk og begynner etterhvert å lære de ulike mennesketypene å kjenne. Siden du ikke så lett blir komfortabel med folk har du heller ikke den store følelsesmessige involveringen så du har ikke noe å tape. Kjør på, så finner du ut hva du liker etterhvert Just be nice
Gjest Teta Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Hadde det vært sånn hadde vel ingen drevet med nettdating? TS Anonymous poster hash: d672a...cba Min erfaring er likevel at forelskelsen kommer når den kommer. Man kan ikke jakte på den eller tvinge det fram. Man man kan selvsagt gjøre seg tilgjengelig:)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 I disse nettdating-tider, så ler vennene mine av meg fordi jeg møter folk på "så r a r e måter". Hvilket er : på turer (har hund, så kommer i snakk), i butikken og på teater. Du møter faktisk mennesker utenfor internett, og er det noe du kan gå på hvor du møter likesinnede ((intr, hobby)? Da har en noe å snakke om også :-)Anonymous poster hash: 43831...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå