Lanista1984 Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg vet det er slemt å like det, men Chicxulub-krateret ved Mexico er arret kloden har som bevis at pattedyr tok over og at dumme, dumme dinosaurer måtte stemple ut etter 200 ekle millioner år med usexy adferd. En gigantisk stein traff og visket bort alt stort. Igjen var små natt-aktige skapninger som levde i skjul og som ikke fikk egg, men levende barn. Deretter vokste det seg til flere og flere koselige pattedyr med pels som likte kos. Kort tid senere kom kvinner i miniskjørt og menn i bare jeans. Tja..nesten? Coca Cola Lite. Jeg vil heve en skål med lokal variant av etanol for pattedyr og spesielt vårsses!. Altså oss. Oss Homo Sapiens Sapiens. (Homo Sapiens Neandertalis døde som kjent ut under siste istid - RIP våre brødre og søstre) I dag har vi koselige pattedyr. Ekorn. Løver. Katter Hunder. "Begravet noen av dem ømt etter å ha prøvd meg som veterinær) . Og vakre pattedyr! Hårløse. Nesten. Som vi menn elsker hunkjønnet av denne arten. Den hårløse, stort sett smalbygde skapningen av oss selv. Tja, igjen nesten. Homo Sapiens Moderne Femininis. Yes. We do. Pattedyr? Vår versjon. Høres dyrisk ut. Men det gir både lyst til befruktning og føde til neste generasjon;) Så en stein på flere kilometer som tilfeldigvis traff jorden, ville det slik at vi eksisterer og kan se kvinnelige bryster overalt. Mon tro hva neste stein vil bringe? Skål! Tror det er lagret vodka-vin fra 70-tallet. Pupper er bra og fint. Awsome når de kommer i par! Psst. Hvis kvinner fikk mannehjerne, tror dere at de ville ha operert inn pipelyder? Altså når man klemmer? Kanskje forskjellige lyder slik at man nesten kunne ha laget en puppepipe-dialog? Ok. Nok om meg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 http://www.sneakerheadvc.com/wp-content/uploads/2013/10/rubber-duck.jpg Anonymous poster hash: 78a9c...d5a
Gjest Gunfreak Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 http://m.youtube.com/watch?v=p1EhaANeYCI 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå