AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hva følte du da? Går den følelser over? Er så tungt...Første kjæreste som varte i mange år.. Anonymous poster hash: 254fb...70c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Er i samme situasjon. Han var utro med den forbanna HORA og flytta rett inn sammen med ho. Kommer aldri over det føles det som. Dett verste er at jeg har fått skikkelig tvangstanker om det der, ser for meg konstant at exen har sex med ho HORA. Har også mareritt, drømmer ofte at jeg blir bundet fast i en stol og tvunget til å se de ha sex, også viser de fingeren og ler av meg Psykologen kaller det selvskading og nå skal jeg få medisin mot dette her. Ikke stalk exen på face iafall, det var feilen jeg gjorde og det har sendt meg rett i en ny depresjon. Dårlig gjort at jeg må være alene resten av livet mens han er samboer og alt med hu forbanna F***A. Jeg er så sint atte hjælp så er kanskje ikke den beste til å gi råd. Men vet godt hvor ille det føles hvertfall! Anonymous poster hash: df014...428 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ja, følelsen av sviende sjalusi, fortvilelse, sinne - you name it, går over med tiden. Til og med raskere enn man tror når man har det som verst. Anonymous poster hash: c7262...3f5 1
krepsen33 Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Er i samme situasjon. Han var utro med den forbanna HORA og flytta rett inn sammen med ho. Kommer aldri over det føles det som. Dett verste er at jeg har fått skikkelig tvangstanker om det der, ser for meg konstant at exen har sex med ho HORA. Har også mareritt, drømmer ofte at jeg blir bundet fast i en stol og tvunget til å se de ha sex, også viser de fingeren og ler av meg Psykologen kaller det selvskading og nå skal jeg få medisin mot dette her. Ikke stalk exen på face iafall, det var feilen jeg gjorde og det har sendt meg rett i en ny depresjon. Dårlig gjort at jeg må være alene resten av livet mens han er samboer og alt med hu forbanna F***A. Jeg er så sint atte hjælp så er kanskje ikke den beste til å gi råd. Men vet godt hvor ille det føles hvertfall! Anonymous poster hash: df014...428 Kan du ikke bare gå videre? Hvis han var utro var han ikke noe å samle på likevel Det finnes masse hyggelige gutter/mannfolk der ute. Go fish! 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Kan du ikke bare gå videre? Hvis han var utro var han ikke noe å samle på likevel Det finnes masse hyggelige gutter/mannfolk der ute. Go fish! Det er jo det jeg ikke klarer... Tenker bare at alle menn er drittsekker dessverre. Misunner de som kommer over brudd, jeg takler ikke kriser så godt. Kanskje jeg har kommet over det om 10 år. Veldig vondt når exen går videre akkurat som jeg ikke var verdt en dritt. Tror det er mange som føler det sånn altså. Anonymous poster hash: df014...428 1
krepsen33 Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Det er jo det jeg ikke klarer... Tenker bare at alle menn er drittsekker dessverre. Misunner de som kommer over brudd, jeg takler ikke kriser så godt. Kanskje jeg har kommet over det om 10 år. Veldig vondt når exen går videre akkurat som jeg ikke var verdt en dritt. Tror det er mange som føler det sånn altså. Anonymous poster hash: df014...428 Det er ikke noe sjakktrekk å koble din egen selvverdi med exen din sine valg. Det har ingen sammenheng Alle menn er ikke drittsekker, du kommer over det og det kommer til å ordne seg. Prøv heller å tenke hvordan du ønsker å ha det fremover istedenfor å dvele over snøen som falt igår. 1
frk94 Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Kutt kontakt med han, slett han fra Facebook og nummeret hans! Har ikke sletta eksen fra Facebook enda, venter på penger han har sagt han skal overføre i mai ("abonnerer" ikke på han på Facebook og er sjelden innom veggen hans). Har hørt at han har gjort en jente gravid, har enda ikke konfrontert han med det men så er jo det også bare rykter. Nå har jeg vel også den "fordelen" med at det var jeg som gjorde det slutt med han og ikke omvendt. 1
krepsen33 Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Kutt kontakt med han, slett han fra Facebook og nummeret hans! Har ikke sletta eksen fra Facebook enda, venter på penger han har sagt han skal overføre i mai ("abonnerer" ikke på han på Facebook og er sjelden innom veggen hans). Har hørt at han har gjort en jente gravid, har enda ikke konfrontert han med det men så er jo det også bare rykter. Nå har jeg vel også den "fordelen" med at det var jeg som gjorde det slutt med han og ikke omvendt. Hvorfor skulle du konfrontere han med at han eventuelt skal bli far? 3
Gjest Blomsterert Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 TS. All min sympati. Det er s å vondt å være der du er nå! Ikke bare mister en den en elsker og så kommer øyeblikket en opplever å bli erstattet også. Au. Det gjør bare vondt, psykisk o g fysisk. Husker best, i mitt tilfelle, smerten i maven. Men det går over. En dag så ler du. Smiler oftere. Og en dag førter du med en ny. Vet du ikke føler det sånn nå,-noe som kommer fram i det jeg skrev over. Men det er viktig at vi sier det, så du VET det :-)
Gjest rådyr Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Jeg ble egentlig ganske lettet da han fikk seg kjæreste. Da visste jeg at vi ikke kom til å bli sammen igjen. Ikke at jeg egentlig trodde det, og iallefall ikke ønsket det. Nå føler jeg endelig at jeg kan gå videre (etter et og et halvt år;)). 3
blondien Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 er vondt, men går over, man må bare gi det tid :-) 1
Meline37 Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Hva følte du da? Går den følelser over? Er så tungt...Første kjæreste som varte i mange år.. Anonymous poster hash: 254fb...70c Var helt grusom følelse...Slet med den følelsen i 2 år, for vi hadde vært i lag helt fra tenårene, og hele livet mitt. Det var en her inne som skrev: at jeg måtte prøve å koble ut tanken hver gang jeg tenkte på han... og at jeg måtte kun tillate meg å ha tankene på han en liten liten stund en gang for dagen... Og det funket . Da fallt alle følelsene vekk.....Jeg aksepterte at han ikke ville ha meg, med å tenke : hans tap.... Han var den første sexpartneren, første kjæreste, første samboer , og far til mine barn..... Men er hans tap at han heller ville forlate meg til fordel for ei anna tobarnsmor. Nå har han mine, dine og våre barn, og han får bare ha lykke til! Jeg lever på de gode stunder, gode minner med barna fra årene vi hadde. Men han er på en måte koblet ut fra minnene, siden han forlot meg. Men faktisk: SÅ ønsker jeg han ALT GODT!!!!!! Er han lykkelig med henne, og lykkeligere med henne, så synes jeg at det er fint at han er sammen med henne. Jeg klarer meg fint uten han Sålangt har jeg kommet, takket være råd og tips fra en her inne... Det var en som skrev ting som fikk meg til å våkne opp , etter to år med ekssamboeren i tankene Nå er jeg nok ganske ferdig med han siden jeg ønsker han lykke og godt videre! 2
Meline37 Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Det er ikke noe sjakktrekk å koble din egen selvverdi med exen din sine valg. Det har ingen sammenheng Alle menn er ikke drittsekker, du kommer over det og det kommer til å ordne seg. Prøv heller å tenke hvordan du ønsker å ha det fremover istedenfor å dvele over snøen som falt igår. så enig
Meline37 Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Det er ikke noe sjakktrekk å koble din egen selvverdi med exen din sine valg. Det har ingen sammenheng Alle menn er ikke drittsekker, du kommer over det og det kommer til å ordne seg. Prøv heller å tenke hvordan du ønsker å ha det fremover isted Følte det du skriver her. Men den følelsen er over nå. Men det hjelper ikke bare å gå videre.... En må bare leve videre, men en bør ta det rolig, puste ut, og kose seg videre Ikke haste etter ny mann. Dukker han opp så gjør han det, dukker han ikke opp så gjør han ikke. Nyt livet, og vit at jeg var dritlei meg i to år pga far til barna som forlot meg, men nå.... han får ikke bo i tankene mine og ja: Håper han følte han gjorde det rette! Han får ha lykke til 1
Sarianne Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Var helt grusom følelse...Slet med den følelsen i 2 år, for vi hadde vært i lag helt fra tenårene, og hele livet mitt. Det var en her inne som skrev: at jeg måtte prøve å koble ut tanken hver gang jeg tenkte på han... og at jeg måtte kun tillate meg å ha tankene på han en liten liten stund en gang for dagen... Og det funket . Da fallt alle følelsene vekk.....Jeg aksepterte at han ikke ville ha meg, med å tenke : hans tap.... Han var den første sexpartneren, første kjæreste, første samboer , og far til mine barn..... Men er hans tap at han heller ville forlate meg til fordel for ei anna tobarnsmor. Nå har han mine, dine og våre barn, og han får bare ha lykke til! Jeg lever på de gode stunder, gode minner med barna fra årene vi hadde. Men han er på en måte koblet ut fra minnene, siden han forlot meg. Men faktisk: SÅ ønsker jeg han ALT GODT!!!!!! Er han lykkelig med henne, og lykkeligere med henne, så synes jeg at det er fint at han er sammen med henne. Jeg klarer meg fint uten han Sålangt har jeg kommet, takket være råd og tips fra en her inne... Det var en som skrev ting som fikk meg til å våkne opp , etter to år med ekssamboeren i tankene Nå er jeg nok ganske ferdig med han siden jeg ønsker han lykke og godt videre! Så fint at du kan tenke sånn Jeg føler det er en del som sier de er over eksen, men som helst vil se eksen lide og ha det vondt. Da er man ikke over vedkommende. Jeg kan forstå det om det var utroskap involvert, eller eksen var en drittsekk. Men på noe tidspunkt hjelper det ingen å sitte med bitre følelser, du får ikke "gjort opp" for de uansett. Jeg ønsker eksen alt godt, han var riktignok ikke 100% snill etter slutten, men så prøvde jeg å sjarmere han masse for å få han tilbake igjen og han gjennomskua det så.. Nå går det helt fint.
Sarianne Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Til ts, en stor klem til deg Det er jævlig, og det kan liksom ikke være på noen annen måte enn jævlig heller. Men smerten vil bli dempet etterhvert. Utrolig nok, hjertet vil leges igjen selvom det ikke føles sånn nå. Ta tak i venner, gjør ting som gjør deg glad. Ingen snoking på facebook eller andre steder, det bare sårer deg mer. Og ditt selvverd har ikke noe med eksen sine handlinger å gjøre (akkurat det har jeg litt slit med å innse også, forstår det med hode, men ikke alltid med følelsene). Du kan møte en annen som vil kan forgude deg istedet.
Meline37 Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Så fint at du kan tenke sånn Jeg føler det er en del som sier de er over eksen, men som helst vil se eksen lide og ha det vondt. Da er man ikke over vedkommende. Jeg kan forstå det om det var utroskap involvert, eller eksen var en drittsekk. Men på noe tidspunkt hjelper det ingen å sitte med bitre følelser, du får ikke "gjort opp" for de uansett. Jeg ønsker eksen alt godt, han var riktignok ikke 100% snill etter slutten, men så prøvde jeg å sjarmere han masse for å få han tilbake igjen og han gjennomskua det så.. Nå går det helt fint. Ja jeg er over han. Men.... jeg synes at han opptrådde veldig kjærlighetsløst og tankeløst ovenfor meg da han gikk, og det synes jeg at han har gjort i ettertid også. Jeg synes rett og slett at han har oppført seg som en drittsekk følelsesmessig, men allikevel ønsker jeg han godt! For han er tross alt far til mine barn!!!! Og han er ganske flink med barna, selv om han var en drittsekk mot meg! Men jeg er glad at han var en drittsekk mot meg, for det er det som gjør at det er lettere å være over han Han var ikke noe å savne, han var da heller ikke noe å ha for meg. Og værsågod til den nye dama. Misunner henne ikke, men jeg håper at han er lykkelig når han tok valget. Jeg sa at jeg ville satse om han ville da han gikk. Men han sa at han hadde en ny dame han elsket høyere enn meg. Husker dette sårte meg i to år, men i dag tenker jeg: La han kose seg med den nye dama. La han kose seg med barnet de fikk i lag, og tenk: han gikk glipp av det beste livet som jeg mener er med meg og den første familien hans, barna. Ønsker han faktisk alt godt og lykke til, og kobler han bort fra tankene. En gang finner jeg en mann som fortjener meg . Og jeg har faktisk et mer innholdsrikt liv uten han. Sånn tenker jeg Endret 8. februar 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Har det på samme måte. Eksen fant seg ny før han tørre å gjøre det slutt med meg. Fant det ut av meg selv... Er så vondt Anonymous poster hash: 5ba0e...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Har det på samme måte. Eksen fant seg ny før han tørre å gjøre det slutt med meg. Fant det ut av meg selv... Er så vondt Anonymous poster hash: 5ba0e...7b2 klem til deg! Det er helt jævlig...går bare rundt å brekker meg, for jeg er så dårlig.. Anonymous poster hash: 254fb...70c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Det er helt forferdelig. Humøret bytter på sorg, sinne og savn.. Tenk at jeg faktisk savner han og vil ha han tilbake etter alt dette. I tillegg har han vært spydig og slem med meg i etterkant.. Kjærligheten er visst fortsatt størst..Anonymous poster hash: 5ba0e...7b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå