Gjest MissWinter Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har en veske fra Michael Kors som jeg har tenkt å selge på internett, men jeg har mistet kvitteringen. Ser at de som selger sine på Finn.no, Bazar osv så og si alltid har kvittering, så jeg lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre for å bevise at den er ekte?
Gjest Badabing Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Kjøpte du den med bankkort, så kan du kanskje lete opp summen i nettbanken din?
Gjest MissWinter Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Kjøpte du den med bankkort, så kan du kanskje lete opp summen i nettbanken din? Ja, det har jeg jo :-) Står bare butikken jeg kjøpte den hos samt summen, men det holder kanskje?
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Ja, det har jeg jo :-) Står bare butikken jeg kjøpte den hos samt summen, men det holder kanskje? Om du kontakter butikken du kjøpte vesken i, så kan du be om kopi av kvittering. De aller fleste er behjelpelig med dette, og om du både har beløp, dato og klokkeslett er det en enkel jobb for de å finne frem.
Gjest MissWinter Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Om du kontakter butikken du kjøpte vesken i, så kan du be om kopi av kvittering. De aller fleste er behjelpelig med dette, og om du både har beløp, dato og klokkeslett er det en enkel jobb for de å finne frem. Det var utrolig smart, jeg visste ikke at det kunne gjøres! Heldigvis så er det allerede en del som har meldt at de ønsker å kjøpe den, allerede bare et kvarter etter at jeg la ut annonsen. Men det skal jeg huske på til senere, takk for tipset
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Det var utrolig smart, jeg visste ikke at det kunne gjøres! Heldigvis så er det allerede en del som har meldt at de ønsker å kjøpe den, allerede bare et kvarter etter at jeg la ut annonsen. Men det skal jeg huske på til senere, takk for tipset Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå