AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Vi reiser på bryllupsreise til sommeren, og jeg tenkte å vokse leggene... Kanskje brasiliansk voksing og? men jeg har aldri gjort det før... Kan man få "bivirkninger"? Jeg har veldig sensitiv hud, og vil ikke ødelegge ferien med utslett eller noe annet. Noen som har råd eller erfaring? Bør jeg teste noen mnd før?Anonymous poster hash: 13196...c34
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Jeg gjorde dette rett før ferie og fikk ingen bivirkninger, er jo selvfølgelig litt ømt de første dagene så kanskje lurt å gjøre det noen dager før du reiser Anonymous poster hash: 6d218...25e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Du burde absolutt teste først. Jeg har sensitiv hud og av brasiliansk voksing blir jeg først knallrød og blør, deretter blir jeg en kjøttkake. Leggene er ikke like ille, men det blir ikke pent. Jeg har virkelig sensitiv hud, da, men leggene mine tåler fint barbering. Anonymous poster hash: 1ed52...b23
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Test først. Jeg er veldig hårete og har mørke hår, så før en ferie for en del år siden vokset jeg legger, lår, full brasiliansk, under armene (armhulen) og så på selve armene. Jeg har utrolig myk hud som tåler lite, og når jeg var ferdig så var der første en del småhår som hun ikke fikk tak i som sto igjen, og for det andre ble jeg full i blåmerker. Jeg såg ut som en narkoman på armene fordi jeg hadde noen sugemerkelignende blåmerker akkurat der man bruker å sette sprøyte. Og de var ENORME. Så jeg måtte gå med langermede gensere. På innsiden av lårene såg jeg heller ikke ut. Heldigvis var det en uke før jeg skulle dra så det gikk bort på den tiden så jeg jeg var ganske fornøyd på selve ferien, selv om jeg hele tiden fant noe hår hun ikke hadde fått bort. Andre gangen gikk jeg til en annen salong og det var heelt noe annet. Hun fikk bort alt, og jeg hadde ikke et eneste blåmerke i det hele tatt. Bare glatt og deilig hud. Så jeg anbefaler det på det sterkeste, men test først Anonymous poster hash: 94d5b...880
Gjest Dansedilla Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Enig med de andre. Test noen måneder før, og så vokser du noen dager før du reiser på ferie hvis du ikke fikk noen allergisk reaksjon på forrige voksingen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Test først. Og husk at det blir "bedre" (ikke så vondt, hårene blir saktere ut jo mer du gjør det etc) for hver gang du gjør det, så test nå snart for å finne ut om det er noe for deg Jeg vokset meg i ca et halvt år før jeg ikke gadd lengre:P Anonymous poster hash: ae9fd...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå