Gå til innhold

Kjæresten min vil ikke snakke med meg pga. drøy vits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bør ikke lage vitser om voldtekt. Statistisk sett er det 1/2 som synes voldtekt er veldig ubehagelig.

Anonymous poster hash: 9b5d1...73a

Syns ikke det er temaet som er problemet jeg, alt kan fleipes med hvis det blir gjort med intelligens og snert.

Men det der var bare plain crap for å si det på godt norsk. Flaut og dårlig skrevet. Litt dårlig sånn slum"humor" fra en person som tydeligvis mangler både sans for humor (!) og sosial og generell intelligens. Hadde tatt beina på nakken selv om jeg var dama. Usj, så flaut.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å spøke med voldtekt, holocaust, kreft og hva det måtte være. Men det må være morsomt, noe ts overhodet ikke er.

Akkurat!

• Liker 1
Skrevet

Den var ikke spesiellt morsom, men folk som blir fornærmet av dårlig humor er verre en folk med grove vitser.

Prøv heller å lag en vits der du tar med "use the force". hørres litt voldtektsaktig ut synes jeg.

Hvorfor putter du babyen med beina først ned i miksmasteren?

Fordi du vil se ansiktuttrykket forandre seg.

Bo-yah!

Anonymous poster hash: a6bc5...5aa
  • Liker 2
Skrevet

Don't quit your day job.

Den vitsen var ikke morsom bare grotesk og viser et kvinnesyn man må forundre seg over. Og har du tenkt på at ytringer i offentligheten påvirker hvilket samfunn vi skal ha? Hvis mange nok hyler opp om et slikt kvinnesyn, så kan samfunnet bevege seg i den retningen. Skjønner godt damen din mister respekten for deg. Hun vil ha en gentleman, ikke en kvinnefiendtlig rass.

• Liker 3
Skrevet

Den var ikke spesiellt morsom, men folk som blir fornærmet av dårlig humor er verre en folk med grove vitser.

Prøv heller å lag en vits der du tar med "use the force". hørres litt voldtektsaktig ut synes jeg.

Hvorfor putter du babyen med beina først ned i miksmasteren?

Fordi du vil se ansiktuttrykket forandre seg.

Bo-yah!

Anonymous poster hash: a6bc5...5aa

For en elendig humor dere har! Jeg er sjokkert. Jeg gidder ikke snakke med folk som er så talentløse irl.

• Liker 2
Skrevet

For en elendig humor dere har! Jeg er sjokkert. Jeg gidder ikke snakke med folk som er så talentløse irl.

Tipper den siste "vitsen" der er oversatt fra engelsk/amerikansk. Da er det mye som bare høres utrolig teit ut og ikke morsomt i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Grotekst humor må være morsom, ellers blir den bare usmakelig.

http://www.youtube.com/watch?v=KsqxGQ6XxBM

Anonymous poster hash: 64a4b...087
Skrevet

Jeg så ikke noe humor i den vitsen, bare en fortelling om voldtekt, noe som får meg til å lure på om TS ler når han leser om voldtekt i avisene...

• Liker 2
Skrevet

Du burde ikke kalle deg komiker... Skandale av en vits. Og hun dro nok fordi den humoren er du alene om å ha. Ikke fordi vitsen handler om det den handler om. Men håper dette er en tulletråd

Anonymous poster hash: 921c7...668
Gjest sophia21
Skrevet

Denne vitsen er jo fiendtlig mot både kvinner og menn, ikke bare kvinner.

Vitsen ER elendig, og ville fra en scene ført til klein stemning og muligens påtvungen latter. Og som andre har påpekt, dårlig og uklart språk.

Men jeg tror nok ikke kjæresten din dro bare pga. en dårlig vits. Hun innså nok at hun ikke kunne være sammen med en som totalt mangler selvinnsikt. Det finnes sikkert andre ting du er god på, hold deg til det!

• Liker 6
Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte med tanke på intelligensen din.

• Liker 2
Skrevet

Takk for info. Da vet jeg hvilken boks du hører til i.

dette skjønte jeg ingen ting av.

Skrevet

For helvete. Burde ha finns massevis av slike Robin Hooder overalt. Verden hadde blitt fantastisk:-)

Anonymous poster hash: 84021...fed
Skrevet

For helvete. Burde ha finns massevis av slike Robin Hooder overalt. Verden hadde blitt fantastisk:-)

For hvem?

Anonymous poster hash: 85a51...62e

Skrevet

!!??!

Og der har du en uttalelse som diskvalifiserer deg som kjæresteemne helt på egenhånd.

Anonymous poster hash: 8f6e6...9ff

• Liker 1
Skrevet

Å lykkes som komiker krever en del egenskaper. Du må være en god forteller og ha sjarm, intelligens og vidd. Du må fortelle vitsene dine på en sånn måte at du leverer bra poeng på riktig tidspunkt. Du må helst ta pulsen på tida og samfunnet du lever i og legge opp stoffet deretter.

Denne lille bæsjen av en vits du siterer i innlegget ditt vitner om at du er milevis fra å i det hele tatt nærme deg det som trengs...

I tillegg er det åpenbart, som ørtifjorten andre mennesker allerede har påpekt, at du hater kvinner og at du ikke fortjener å ha hverken kjæreste eller sex.

Håper for din del at du skjerper deg - i så fall, lykke til.

Anonymous poster hash: 9032c...b86
  • Liker 1
Skrevet

Meld deg på Norske Talenter du, der du presenterer vitsen i HI og hør med dem hva de synes. Hihi.. :danse:

Fra spøk til alvor:

Du har utrolig dårlig sosial intelligens når du ikke klarer å forstå hvordan et publikum vil tolke vitsen din. Jeg kan garantere deg at publikumet ditt vil bli svært ille berørt, kvalme og reise seg opp og gå, men hvis målet ditt er å bli kjent som tidenes dårligste stand-up komiker, bør du satse på slike "vitser"...

Anonymous poster hash: 1c3cd...42d

• Liker 1
Skrevet

Forutsetningen for å kunne skylde på at det er en vits, er at vitsen faktisk er morsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...