Gå til innhold

Kjæresten min vil ikke snakke med meg pga. drøy vits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bli stand-up komiker og tester ut noe av mitt materialet på dama. Jeg hadde en vits om voldtekt som ikke falt i smak hos hun, og nå vil hun ikke ta telefonen eller svare på sms. Hun sier hun har forandret synet sitt på meg, og ikke orker snakke med meg mer.... skjønner faen meg ikke hva problemet hennes er. Jeg er komiker, jeg mener ikke alt jeg sier!!

Vel her er vitsen jeg fremførte for henne.

Vet dere hva jeg ønsker samfunnet hadde? En Robin Hood som tar fitte fra de heldige og gir til de mindre heldige. Det vi trenger er en Robin Hood som kan gå opp til den eplekjekke rassen på byen slå ham bevisstløs, og dra med seg alt av fitte som han kan få tak i.

"hei, bitch, jeg har en kompis som ikke har fått napp på flere år, lyst til å dele fitta di?"

"kom deg bort din ekle dritt, jeg er ikke en ho.." BAM!!!!

Robin hood gir henne en på tygga, drar henne med seg ut og slenger henne foran vår sex-fattige venn som ikke får noe sympati på byen. De avslutter seansen med å sperme initialene "RB" på den nakne halvdøde kroppen hennes.

Initialene vil skremme alle de grådige horene der ute som ikke deler fitta si til å bli mindre kresne. Vi lever i Norge for faen!! Om noen som ikke kan norsk har rett på trygd, så skal faen meg en kar med en stivhard pikk ha rett på fitte!!

Er dere enige med meg eller hva folken?! ER DERE ENIGEEEE?!

Anonymous poster hash: b9e3f...5fd

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å gi opp kvinner og svart humor.

Anonymous poster hash: def13...15e
  • Liker 7
Skrevet

Sukk.. Alt vi skal måtte lese på dette forumet.

Du sier UNNSKYLD og innser at du ikke egner deg som komiker.

Anonymous poster hash: 307e6...95a

Men hvorfor skal jeg si unnskyld? Jeg har prøvd å forklare henne at dette bare er humor. Det er bare fantasi. Robin Hood som stjal fra rike, uskyldige mennesker er idag en helt. Men en vits om en Robin Hood som stjeler fitte fra ekle klysete vestkantgutter og gir til stusselige jomfrugutter er liksom nok til å sette et forhold fra det virkelige liv på hold?

Ikke misforstå, jeg elsker henne, men jeg vil ikke la henne stanse komikerdrømmen min.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har virkelig drøy humor og kan helt fint ta en grotesk vits om alt mellom himmel og jord, men det kommer an på presentasjonen og teksten.

Din er ikke bra, i det hele tatt. Virkelig ikke.

Hva synes du ikke er bra? Er det fremførelsen?

• Liker 3
Skrevet

Ikke misforstå, jeg elsker henne, men jeg vil ikke la henne stanse komikerdrømmen min.

Komikerdrømmen din burde du stanse selv. Tilbake til skolebenken, gutten min!

• Liker 29
Skrevet

Var ganske morsom til å begynne med, men litt for åpenbar og poengløs til slutt. Drit i dama di, hun ringer deg når det bringer penger i bingen. Anonymous poster hash: 798d4...0b9

• Liker 2
Skrevet

Hadde du fått fram poenget uten volden og språket (tygga, halvdød kropp og horer), så er det kanskje en mikroskopisk sjanse for at vitsen kunne falt i smak hos et fåtall.

Anonymous poster hash: a44ce...298

• Liker 18
Skrevet

Enkelte ting spøker man bare ikke med, tror ikke du har sjans som komiker hvis det er slikt materiale du lager. Skjønner dama de veldig godt, hadde endra syn jeg og på om typen min dro en slik "vits".......

Anonymous poster hash: a18b5...432
  • Liker 10
Skrevet

Jeg ler virkelig av det meste av syk humor, død-baby-vitser etc. inkludert. Men jeg ser overhodet ikke noe morsomt i vitsen din, så du må virkelig satse på å bli noe annet enn komiker.

Dersom du i tillegg gir inntrykk av å MENE det du sier her, så har du et så elendig kvinnesyn at jeg også ville slått opp med deg på dagen.

• Liker 16
Skrevet

Men hvorfor skal jeg si unnskyld? Jeg har prøvd å forklare henne at dette bare er humor. Det er bare fantasi. Robin Hood som stjal fra rike, uskyldige mennesker er idag en helt. Men en vits om en Robin Hood som stjeler fitte fra ekle klysete vestkantgutter og gir til stusselige jomfrugutter er liksom nok til å sette et forhold fra det virkelige liv på hold?

Fordi i denne "vitsen" gjør du kvinner til et objekt uansett hvem som er fattig eller rik.

Anonymous poster hash: 307e6...95a

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...