Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er 14 år eldre enn meg, dvs 40. Vi har vært sammen i litt over ett år og bor ikke sammen Vi har begge barn annenhver helg. Hver eneste helg vi ikke har barna fra vi ble kjærester (utenom to) har vi eller han alene festet med kompisene/venninnene hans. Mine venner er ganske opptatt for tiden, da de har små barn/babyer.

Jeg synes dette er ganske mye og har ønsket at vi også skal gjøre andre ting. Denne helgen hadde vi avtalt å ta det med ro, han var på fest forrige helg og neste helg uten barn skal vi begge på fest til venner av han. (Begynner selvsagt å bli venner av meg også, men det er mest menn i 40-års alderen..) Men på onsdag blir vi invitert på fest igjen av en kompis av han og kjæresten min har lyst til at vi drar. Jeg har ikke lyst og ber om at vi holder på det vi avtalte og at han kan prioritere meg denne gangen.

Men nei, han MÅ dra...men sier at han skal bare bli noen timer, han skal være hjemme ni- ti. I går ble jeg syk og hadde hatt SÅ lyst til at han holdt meg med selskap hjemme, men nei da. Før han dro sa han på en tulle sur måte at han fikk jo ikke lov til å drikke øl med kompisene en gang. Og hvis han kom hjem tidlig til meg så var det IKKE verst.

Jeg har ikke hørt fra han enda. Og blir så oppgitt. Hadde det nå vært slik at han sjelden dro ut, fikk lite tid med kompiser osv..så SELVSAGT. Selv om jeg ligger syk. Men nå er det ikke slik og jeg trenger at han prioriterer meg også. Men får vel høre det lenge fremover at han kom? tidlig hjem pga. meg denne helgen.

Hadde dere orket dette?

Anonymous poster hash: 0cebe...aa5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han hadde jeg dumpet.

Anonymous poster hash: 8955b...588
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Det der hadde jeg ikke orket. Har han ikke festet fra seg enda? Mannen er 40.. Hvis han vil feste hver helg (eller annehver helg) så værsågod å gjør det, men da må du nesten bestemme deg for om dette er en mann du ser for deg en fremtid med.

Anonymous poster hash: c7176...26f
  • Liker 3
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke orket. Fordi jeg ville trodd han var 14 år yngre, fremfor eldre. Og det sier nok sitt :bond:

• Liker 3
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke orket. Fordi jeg ville trodd han var 14 år yngre, fremfor eldre. Og det sier nok sitt :bond:

TS. Ja, det er ikke noe særlig. Som oftest er det enten fredag eller lørdagen han fester, så han mener jo dette ikke er mye, det blir jo bare to-tre ganger i måneden det, som han sier. Men det føles veldig mye..

Anonymous poster hash: 0cebe...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...