Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, er ny i dette.. !

Startet med synarela nesespray den 22. januar. Satt på nettet og leste om bivirkninger til synarela nesepray og kom over flere som sier at en flaske holder 15 dager, altså 60 spray. (Noe som står på papirene, som jeg så NÅ(!), har vist "oversett" dette.. :sjokkert:

Trudde jeg skulle bruke sprayen til flasken ble tom. Nå jeg har brukt den i 17 dager, altså 68 sprayer (tar to morgen og to kveld). Skal jeg da starte på den nye flasken fra i morgen? Jeg skal begynne med sprøyter den 12 februar.

Anonymous poster hash: a02fa...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal begynne på ny etter 15 dager, da du kan få for liten dose om du drøyer. Begynn på ny i morgen. En flaske inneholder som regel noen ekstra doser, så det har nok gått helt fint.

• Liker 1
Skrevet

Du skal begynne på ny etter 15 dager, da du kan få for liten dose om du drøyer. Begynn på ny i morgen. En flaske inneholder som regel noen ekstra doser, så det har nok gått helt fint.

Takk for svar, det var det jeg fant ut nå også. Ble bare litt beskymret, telefonlinjen til sykehuset er stengt lørdag og søndag.. :sjokkert: Går nok bra dette her :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...