AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Holder på med en svært god mann. I begynnelsen var det hjerter og masse kosemeldinger. Nå har dette dabbet av fra hans side og jeg kjenner dette bekymrer meg. Vi har kjent hverandre og holdt på o snart 2 månederAnonymous poster hash: bbc92...a74
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Da tar du fokuset vekk fra han en stund. Anonymous poster hash: 30ed5...3de
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Kan jeg si til han at jeg føler han tar avstand? Eller vil det bli oppfattet som klengete og som at jeg er avhengig?Anonymous poster hash: bbc92...a74 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Det er helt normalt å ikke sende "kosemeldinger" og mye hjerter etter hvert. Det blir slitsomt i lengden, og han kan da forsatt være forelsket i deg fordi om. Men jeg ville nok spurt han. Anonymous poster hash: de2f0...c54
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Kan jeg si til han at jeg føler han tar avstand? Eller vil det bli oppfattet som klengete og som at jeg er avhengig?Anonymous poster hash: bbc92...a74 Nei, du skal slett ikke si det til han. Du skal være en fri, glad og selvstendig kvinne som er opptatt av ditt eget liv og ikke er avhengig av bekreftelse fra andre. Anonymous poster hash: 30ed5...3de
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Han har sagt at hvis han blir "avvisende" så skal jeg gi beskjed til han..Anonymous poster hash: bbc92...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå