Gå til innhold

Dine mest radikale meninger. Helt ærlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at all religiøs aktivitet og tegn på tilknytting burde skjules fra det offentlig rom. At det kun var noe folk fikk drive med i sine egne hjem.

Anonymous poster hash: e397d...e5d

Eller nesten ikke der en gang. Hjernevasker jo barna sine.

Anonymous poster hash: da412...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at religionsutøvelse bør behandles i psykiatrien på lik linje med andre vrangforestillinger, tvangstanker og hallusinasjoner.

Anonymous poster hash: 26a8f...37b
  • Liker 6
Skrevet

Kanskje. Organisert religion er jeg hvertfall i mot. Personlig tro kan man nesten ikke ta fra folk.

Anonymous poster hash: e397d...e5d

Skrevet

Jeg har ingenting til overs for religionen islam og mister respekt for mennesker som følger etter reglene til religionen, som har lover for hvordan alt i samfunnet skal være. Jeg hater religionen, men jeg sier så klart ikke dette høyt til noen, selv om jeg kan stille kritiske spørsmål.

Anonymous poster hash: 936f8...895
  • Liker 2
Skrevet

På lik linje med misjonerende antiteister, eller hvem som helst, siden alle har et livssyn.

Anonymous poster hash: 2abaa...a4d

• Liker 5
Skrevet

Der tok du dessverre riv ruskende feil. To barn til på denne inkompente mora, med han som drepte hennes egen sønn. Sykt. Anonymous poster hash: da412...d0f

Som hun har mistet omsorgen til...?

Skrevet

På lik linje med misjonerende antiteister, eller hvem som helst, siden alle har et livssyn.

ricky-gervais-atheism.jpg

Btw, antiteisme eller ateisme er ikke et livssyn.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det glemte jeg å skrive. De har blitt tatt fra henne, men det tok vel et par -tre år, tror jeg?

Skrevet

Aktiv dødshjelp burde vært tillatt i Norge, gjerne etter samme modell som i Sveits.

Kvinner som røyker under svangerskapet burde vært fratatt barnet, for meg er det på linje med barnemishandling.

• Liker 7
Gjest Offensive Pie
Skrevet

"Livssyn, livsanskuelse, mer eller mindre sammenhengende og teoretisk begrunnet oppfatning av menneskelivets vilkår, funksjoner, oppgaver, mål og mening. Betegnelsen brukes noen ganger synonymt med moral." (snl.no) Så jo, både ateisme og antiteisme er livssyn. Det kan diskuteres hvorvidt de kan falle under religionsbegrepet (jamfør Geertz' systematikkteorier), men livssyn er de definitivt.

Jeg er for legalisering av cannabis, surrogati og aktiv dødshjelp. Feilernæring av barn burde føre til hjelp fra Barnevernet, på lik linje som underernæring. Det er vel det mest radikale jeg virkelig mener.

• Liker 2
Skrevet

ricky-gervais-atheism.jpg

Hvordan er dette et argument mot at også barn av antiteister, ateister eller hvem som helst også blir "hjernevasket"? Kult bilde og sitat og alt det der, men dog.

For å ikke spore helt av, så er en radikal mening jeg har at alle misjonerende fanatikere, religiøse som ikke-religiøse, kan settes på en flåte og overlates til seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hun har endelig mistet omsorgen, men det tok sin tid. Faren har også blitt etterforsket for vold mot en av ungene.

Anonymous poster hash: 99570...e94

Skrevet

Hvordan er dette et argument mot at også barn av antiteister, ateister eller hvem som helst også blir "hjernevasket"? Kult bilde og sitat og alt det der, men dog.

For å ikke spore helt av, så er en radikal mening jeg har at alle misjonerende fanatikere, religiøse som ikke-religiøse, kan settes på en flåte og overlates til seg selv.

Hvordan hjernevasker en rasjonell person noen(nå mener jeg sett i lys av det sekulære)? Gud eksisterer ikke, derfor lærer jeg ikke bort usannheter om denne imaginære figuren til noen- er det å hjernevaske?

Skrevet

Bak et overvektig barn står det foreldre som tar dårlige valg.

Feite foreldre har oppdradd sine barn til å ta dårlige valg

Jeg har aldri sett feite foreldre på ski eller sykkeltur med sine barn

Feite foreldre bruker sommeren til å grille sommerkoteletter og feite pølser.Aldri fisk.

Feite foreldre går ikke på søndagstur, de kjører søndagstur, og turen avsluttes med pølse og is i kiosken.

Feite folk handler alltid inn masse cola til helgen. Pluss ships. En agurk øverst i handlekurven for å vise at de tenker grønt.

Feite folk kjøper se og hør hver uke, de leser mens de spiser sjokolade og smågodt.

Feite folk går i de trangeste jeansen fra Cubus, men velger de største t-shortene som ser ut som telt.

Anonymous poster hash: 99fde...cf8
  • Liker 1
Gjest Thai clinch
Skrevet

Jeg begynner å tvile på om klimaforandringene er syklusbasert og ikke et resultat av mennesker. Denne holdningen er kanskje den mest radikale jeg har, og står i sterk kontrast til det etablerte paradigme fra statlig klimaforskning og FN-subsidiert klimaforsking.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke dyr er noe mindre verdt enn mennesker og bør ha de samme rettighetene som mennesker.

Jeg synes også at folk som misshandler dyr bør få samme behandlingen tilbake!!

Anonymous poster hash: 7a8e4...784
  • Liker 9
Skrevet

Vi er alt alt for mange mennesker på denne jorden!!

Ett barns lover burde vært mye mer utbredt i mange flere land

• Liker 3
Skrevet

Lev og la leve. Men det er visst ikke så aktuelt i denne verden :fnise:

Skulle vert deilig å se all religion forbys. Religion er så ofte roten til mye faenskap, folk overreagerer, dreper, misbruker og voldtar, sloss og truer, fordi de er oppdratt etter eventyrbøker. Jeg blir helt mutt.

Er mye faenskap i verden, og jeg har mange sterke meninger, men akkurat nå er det kun den overstående som faller inn i hodet mitt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror at naturkatastrofer (tsunami, orkan, tornado o.l) er naturens måte å renske opp i verden siden jorden er så overbefolket.

Anonymous poster hash: 07406...bad
  • Liker 3
Gjest Thai clinch
Skrevet

Vi er alt alt for mange mennesker på denne jorden!!

Ett barns lover burde vært mye mer utbredt i mange flere land

Helt enig. Kanskje man også skulle ha et p-pille-program eller et antigraviditetsprogram slik de har av vaksinasjonprogrammer i enkelte land.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...