Gjest Funky Punk Skrevet 7. februar 2014 #1 Del Skrevet 7. februar 2014 Har sååå lyst på fondant, men har ingen små former som tåler ovnen. Jeg klarer ikke komme på noe alternativ til hva jeg kan bruke slik at jeg kan få laget det likevel Noen kloke hoder her ute som haar et genialt tips, for hodet mitt henger visst ikke med i dag i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Del Skrevet 7. februar 2014 Har du noen kopper som kan brukes? https://www.google.no/search?q=sjokoladefondant+i+kopp&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=t0H1UoPODab1yAOMtoDIDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=799 Anonymous poster hash: d20a4...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. februar 2014 #3 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmmm, ikke som tåler så høy varme tror jeg...må sjekke skapene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. februar 2014 #4 Del Skrevet 7. februar 2014 Eneste er et par kopper fra IKEA. Det står at de tåler oppvaskmaskin og mikrobølgeovn, aner ikke om de tåler stekeovn. Vet ikke om jeg tør å prøve heller, siden det er de fineste koppene jeg har til gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Del Skrevet 7. februar 2014 Har du litt store muffinsformer? Anonymous poster hash: d20a4...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. februar 2014 #6 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm, tror jeg har noen store papirformer i en skuff ett sted ja. Ellers så har jeg sånt muffinbrett. Ikke så stort, men små fondanter er bedre enn ingen fondanter Da blir noe godt på meg likevel da, juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm, tror jeg har noen store papirformer i en skuff ett sted ja. Ellers så har jeg sånt muffinbrett. Ikke så stort, men små fondanter er bedre enn ingen fondanter Da blir noe godt på meg likevel da, juhu Anonymous poster hash: d20a4...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm, tror jeg har noen store papirformer i en skuff ett sted ja. Ellers så har jeg sånt muffinbrett. Ikke så stort, men små fondanter er bedre enn ingen fondanter Da blir noe godt på meg likevel da, juhu Ellers kan du vel mekke noe av bakepapir tenker jeg? Anonymous poster hash: c0d60...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 7. februar 2014 #9 Del Skrevet 7. februar 2014 Bruk aluminiumsfolie Brett den dobbel eller tredobbel og form den over bunnen på et glass. Da kan du også klippe opp folien etterpå og kan ta ut herligheten uten ulykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 7. februar 2014 #10 Del Skrevet 7. februar 2014 Muffinsformer oppi brett er jo heilt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. februar 2014 #11 Del Skrevet 7. februar 2014 Takk så mye for gode tips når ens eget hode nekter å samarbeide Orket ikke lage det i kveld, så lager det i morgen istedenfor som lørdagsgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2014 #12 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Eeeeller sånn if all else fails: spise røra. Endret 8. februar 2014 av Pingting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. februar 2014 #13 Del Skrevet 8. februar 2014 Eeeeller sånn if all else fails: spise røra. det funker så absolutt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå