Gå til innhold

Er det å legge til damer på facebook nok til å gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som spurte ang.gps i en tråd her. Hadde dere funnet dere i at kjæresten la til damer etter han var på fest? Og dette relativt ofte? Det er ikke mindre vakre kvinner, men blonde jenter på max 26 år.Den siste hadde silikonpper og sto i bikini på profilbildet. Han sa det var hun som hadde rapper ifra han telefonen for å legge han til på facebook... For litt siden var det to blondiner, hun ene hadde type sp jeg på profilbildet. Jeg sa ikke noe da. Etter den siste venninna i bikini spurte jeg i samme slengen hvor han hadde de andre to fra. Han sa de var noen en kompis kjente. Jeg så at kompisen IKKE hadde de på facebook. Jeg konfronterte han. Da sa han at dama til typen sikkert hadde bedt han om å slette dem. Han får da henne til å høres sjalu ut. Får nesten lyst til å si det til henne. Det var også ei han la til på vine med video av henne hvor hun ler. Dette var igså ei jente som hadde spurt han om noe osv. Også skulle han vise henne hva vine er. I tillegg har det vært flere jeg ikke husker eller har gravd om.

Anonymous poster hash: 38c26...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kjenne på hva du selv føler. Jeg var sammen med en som la til damer ofte etter byturer, men jeg har aldri vært i tvil om at jeg stolte på han. Han var aldri utro og jeg var aldri utro.

Hvis du ikke kan stole på han så er du i bunn og grunn usikker på han... Og er det verd å være sammen med noen du ikke stoler på? (aldri gitt mening for meg at man er sammen med en man ikke stoler på)

Skrevet

Han sier også: " hvorfor er du så sjalu". Jeg har sett, men ikke lagd noe deal ut av dette før nå. Sjaluen skyldes jo alt dette tullet. Grumsete forklaringer. De er jo ikke venninner fra studier, skole eller mindre vakre. Hvorfor bare vakre damer? Hva vil hsn med disse " vennskapene"? Hva er vitsen. .TS

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i,han oppfører seg som han er singel, ikke bra.Kan ikke du spørre om å få være med på en av de festene han er på da ?

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hadde reagert veldig på det. Syns ikke du skal finne deg i det, det er ikke normalt når man er i et forhold! Skikkelig dårlig gjort av han, rett og slett.. Og spesielt når han kommer med merkelige forklaringer, det viser jo at han prøver å få det til å høres bedre ut enn det er, fordi han forstår selv at det ikke er rett mot deg.

Skrevet

Han kommer tilbake og er verdens snilleste. Nå som jeg ble sur og har vært skuffet og spørrende, ja da er det ikke måte på hvor mange hjerter jeg får på meldinger. Da klarer han seg ikke uten meg og sier jeg er støtten i hans liv osv. Jeg sendte melding til en av jentene nå. Får se om jeg får svar. TS

Skrevet

Hadde reagert veldig på det. Syns ikke du skal finne deg i det, det er ikke normalt når man er i et forhold! Skikkelig dårlig gjort av han, rett og slett.. Og spesielt når han kommer med merkelige forklaringer, det viser jo at han prøver å få det til å høres bedre ut enn det er, fordi han forstår selv at det ikke er rett mot deg.

Enig med deg.

Hadde typen min gjort det samme hadde jeg reagert.

Skrevet

Dump han!

Anonymous poster hash: 86c24...40f
Skrevet

Han kommer tilbake og er verdens snilleste. Nå som jeg ble sur og har vært skuffet og spørrende, ja da er det ikke måte på hvor mange hjerter jeg får på meldinger. Da klarer han seg ikke uten meg og sier jeg er støtten i hans liv osv. Jeg sendte melding til en av jentene nå. Får se om jeg får svar. TS

Jeg har vært sammen med en sånn type, som la til alle mulige damer han møtte random på fest osv. I lengden er det bare slitsomt.Så fort jeg fikk en ny guttevenn var han helt på "ÅH, HVEM ER HAN???". Men at han fikk 5 nye jentevenner hver uke, dét var helt greit.. Jeg gadd ikke mer. Han sa det samme som din sier til deg..

Anonymous poster hash: ec353...108

Skrevet

Vel, det e jo tydelig at du ikke stoler på han. Kan du være i et forhold med en du ikke stoler på?

I skrivende øyeblikk er min kjæreste i Bergen, og jeg er i nærheten av Oslo. Han kommer antageligvis til å møte folk der, både jenter og gutter i og med at han skal delta på et arrangemant, type konkurranse.

Han er på flere slike turer i året, og det har da aldri falt meg inn å sjekke facebooken hans for å se om han har blitt venn med noen nye.

Hender jeg spør hvem det er eller det er dersom han sitter på face og jeg tilfeldigvis er med han, ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg er nysgjerrig på livet hans bortsett fra meg.

Uansett TS, om jeg hadde akseptert slik oppførsel eller ikke? Jeg vet ikke. Men du må kommunisere med han, si for eksempel at "jeg vet det er dumt, men det plager meg litt at du godtar/legger til andre jenter på face". La han også fortelle sin side av saken.

Synes ikke det å legge til andre på face er dumpe-grunn, men dersom dere kommuniserer dårlig, han ikke hører på dine ønsker, flørter med andre osv osv, så er det kanskje på tide å revurdere forholdet.

Skrevet

Han forteller sin side av saken. Og det er jo bare mistenksomt. Han sier at det var bestekompisen som kjenner disse jentene. Jeg sjekket hans venneliste ( fordi magefølelsen skriker at det er muffins), der ser jeg ingen av jentene. Sier umiddelbart at de ikke er på listen hans, og får som motsvar: Det er sikkert dama hans som er så sjalu at han har bedt han slette de. Jeg han vondt for å kjøpe den. Nå skrev jeg til henne og spurte om nettopp dette. Får sikkert ikke svar. Den andre dama hadde visst knabbet telefonen hans der han satt så uskyldig og spiste mat. Hun hadde lagt til seg selv på facebook ved å gå inn på hans facebook. Hvem i all verden gjør noe sånt a? Da må i så fall hun ha vært totalt drita.Jeg tvilerpå at han legger til noen etter dette, men det er jo ikke sånn det skal være. Hvis han ikke forstår at dette ikke er helt greit, ja, da vil han jo bare slutte å gjøre det på "overflaten" sånn at jeg ikke ser det. Blir det da til at han legger de til på mobilen? Nei. Synes dette her er skikkelig unødvendig. TS

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at typen hadde lagt til jenter etter han hadde vært på fest. Jeg stoler på han, men han har selv sagt at han ikke har jentevenner og da ville det vært merkelig om han plutselig skulle fått det. Noe annet er hvis vi har møtt jenta sammen, da har jeg ingen problem med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...