Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når flyttet dere sammen? Hvor gamle var dere, hvor lenge hadde dere vært sammen og hvor lenge hadde dere kjent hverandre?

Anonymous poster hash: 198b3...59d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjent hverandre i 1 år, vert sammen i 8 mnd :) 20 og 19 år :)

Anonymous poster hash: 73574...bbc
Skrevet

flyttet sammen etter 2 år, kjente hverandre like lenge. Vi var 26 og 21.

Skrevet

Hadde kjent hverandre 1 1/2 år, kjærester i 10 mnd. Var 24 år

Skrevet

Vi er i begynnelsen av 30-årene. Vi flyttet sammen etter 9 måneder. Da hadde vært kjent hverandre i over 3 år.

Skrevet

Kjent hverandre i 4 år, vært sammen i snart 4 år. Bor ikke sammen enda. Er 20 og 23 år.

Anonymous poster hash: 175d7...315
Skrevet

kjent hverandre i 10 år. vært sammen i 3. flyttet sammen etter noen måneder.

kjøpte hus sammen etter 1 år.

Anonymous poster hash: 22358...13e
Skrevet

Flyttet sammen etter ett år. Vi var 21 og 20.

Skrevet

Etter et halvt år. Hadde kjent hverandre en måned mer enn vi hadde vært sammen. Bodde over én time unna hverandre, så det ble fort upraktisk. Var 29 og 26.

Gjest Keikolina
Skrevet

Flytta sammen etter et år, da var vi 19 og 20 bor fortsatt sammen etter snart 12 år.

Skrevet

Så fornuftige dere andre er :)

Vi hadde kjent hverandre i 3 UKER da han flyttet inn til meg ;) Vi var da 23 og 24 år, litt vel impulsiv kanskje! I dag har vi vært sammen i snart 7 år, er gift og har en beibis på vei <3

Anonymous poster hash: 5ce6c...a9a

• Liker 2
Skrevet

Vi kommer til å ha vært sammen i 3,5 år når vi flytter sammen. Men vi har begge barn fra før, ellers hadde vi gjort det raskere.

Anonymous poster hash: 11ea3...b42
Skrevet

Han jeg var sammen med flyttet jeg sammen med etter 1,5 år som kjærester.

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 10 måneder, hadde kjent hverandre og vært kjærester like lenge.

Var litt tidlig, men ble sånn av praktiske årsaker da eieren av leiligheten han leide skulle flytte inn i leiligheten igjen og jeg skulle samtidig flytte fra hybelen pga studieslutt. Ellers hadde vi nok ventet.

Vi har vært sammen i 6 år, så tror egentlig ikke det gjorde noe fra eller til hvor tidlig vi flyttet sammen.

Skrevet

Flytta sammen 6 mndr. etter at vi møttes og ble kjærester. Begge var 24. Bodd sammen i snart 14 år nå, aldri angret. :)

Skrevet

Var sammen i ca en mnd før vi flyttet sammen, hadde kjent hverandre i 3 år. Jeg synes det var for tidlig, men omstendighetene gjorde at det ble sånn. Nå er dette eksen da (holdt i 5år), neste gang vil jeg være kjæreste en stund før jeg blir samboer.

Skrevet

Flyttet sammen 2 mnd etter at vi traff hverandre, begge var litt over 30. Det er snart 24 år siden og vi lever veldig godt sammen!

Skrevet (endret)

Flyttet sammen til felles leilighet etter 10 mnd, men jeg sov maks 5 netter i min hybel på de 10 månedene. ;)

Vi var 24 og 29 da vi ble sammen

Endret av Nautika
Skrevet

Flyttet sammen etter litt over 3 år. Vi begge hadde før det studert på forskjellige plasser, noe som gjorde at vi ikke kunne flytte sammen før. Vi var 17 og 19 når vi ble sammen og nå er vi 21 og 23 :-)

Skrevet

Kjent hverandre i to år før vi ble kjærester, flyttet sammen etter tre uker. Var da 18 og 24. Er 10 år siden, har to barn, gift i 8 år og en baby til på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...