Gå til innhold

Lyst til å markere 1årsdagen til kjæresten og meg. Vil han sette pris på det eller er det teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker gutta sånn?

Anonymous poster hash: f3227...a0c
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Det kommer helt Ann på hvilken type han er, og hvordan du markerer det

Skrevet

De fleste markerer vel det?

Skrevet

God middag og vil, masse sex, samtale.

Anonymous poster hash: dd385...9c6

Skrevet

Liker gutta sånn?

Anonymous poster hash: f3227...a0c

Det kommer jo da helt an på ham selv, du kjenner han vel best selv :)

Skrevet

Kjæresten min liker det iallefall :)

Vi skal feire vår 2,5 årsdag nå den 15. og han gleder seg iallefall veldig mye :P

Kan sikkert være fordi han er 20% jente :fnise:

Anonymous poster hash: 9543a...696
Skrevet

For meg, mann i 20-årene, hadde den beste gaven vært å få vite at vi ikke skulle markere den dagen. Ikke stygt ment, men jeg misliker slike markeringer og synes bare det er unødig mas og kjas. Vi er sammen, det betyr null og niks om det er 360, 365 eller 370 dager siden vi ble det. Jeg kan fint overraske dama med en bedre middag eller gaver på tilfeldige tider, men liker ikke å binde det opp mot noen konkret anledning. Annet enn bursdager og slikt, som jeg litt motvillig har akseptert at skal feires.

Det hadde vært helt greit med en god middag og å hoppe i høyet, eller å få noen fotballbilletter i gave i anledningen, men en beskjed om at du er glad i meg og at vi ikke ellers trenger å gjøre noe ut av dagen hadde vært det aller beste.

Samtidig kan jeg selvsagt ikke snakke for alle menn, og det er sikkert delte meninger om det. Du kjenner ham, det gjør ikke vi, jeg bare sier hvordan jeg selv føler det.

Anonymous poster hash: 708b1...c8f
  • Liker 6
Gjest Riskjeks
Skrevet

De fleste markerer vel det?

Gjør de?

Ikke for å være vrang altså, men jeg har aldri markert sånt med kjæresten min (eller tidligere kjærester). Skjønner heller ikke hvordan folk har én dato der de ble kjærester - for min del går sånt gradvis.

Så mitt råd er altså ikke å gjøre så mye utav det.

• Liker 1
Skrevet

Gjør de?

Ikke for å være vrang altså, men jeg har aldri markert sånt med kjæresten min (eller tidligere kjærester). Skjønner heller ikke hvordan folk har én dato der de ble kjærester - for min del går sånt gradvis.

Så enig.

Er vel litt off topic nå, men hvordan fikk dere som har en dato å feire, en dato? Regner dere fra første date?

Skrevet

For meg, mann i 20-årene, hadde den beste gaven vært å få vite at vi ikke skulle markere den dagen. Ikke stygt ment, men jeg misliker slike markeringer og synes bare det er unødig mas og kjas. Vi er sammen, det betyr null og niks om det er 360, 365 eller 370 dager siden vi ble det. Jeg kan fint overraske dama med en bedre middag eller gaver på tilfeldige tider, men liker ikke å binde det opp mot noen konkret anledning. Annet enn bursdager og slikt, som jeg litt motvillig har akseptert at skal feires.

Det hadde vært helt greit med en god middag og å hoppe i høyet, eller å få noen fotballbilletter i gave i anledningen, men en beskjed om at du er glad i meg og at vi ikke ellers trenger å gjøre noe ut av dagen hadde vært det aller beste.

Samtidig kan jeg selvsagt ikke snakke for alle menn, og det er sikkert delte meninger om det. Du kjenner ham, det gjør ikke vi, jeg bare sier hvordan jeg selv føler det.

Anonymous poster hash: 708b1...c8f

Jeg sitter inne med akkurat de samme følelser når det gjelder krampeaktig markering av dager. Selv julen og gavepresset fremstår som kunstig, da man ikke gir av hjertet men fordi det forventes. Jeg har mye større glede av å gi spontant når jeg føler for det, enn å binde det opp til bestemte dager. Da kommer det mer fra hjertet og ikke ut i fra et press om hva som forventes.

Skrevet

Det kommer vel an på ham?

Liker ikke sånne markeringer jeg.

Er kvinne og den som glemte bryllupsdag, bursdagen hans osv. Han ble dødelig fornærmet. Ser ikke poenget jeg.

Spontanitet derimot :-)

Anonymous poster hash: 3f288...2a2

Skrevet

Gjør de?

Det er ikke nødvendigvis "for å ha en dato som man kan feire senere". Men i noen tilfeller i oppstartsfasen er man usikre på om man har blitt kjærester eller ei, kanskje nettopp siden overgangen er så glidende for noen. Det er nok i mange tilfeller for at begge skal ha det klart for seg om man faktisk har blitt kjærester, eller om man bare er en flørt. Men jeg tror nok at svært mange av oss damer husker denne datoen med gode minner, og at man ønsker å feire det med noe romantisk med kjæresten.

Anonymous poster hash: bf998...715

Skrevet

Jeg er jente på 19 år, har ingen behov for slikt :)

Anonymous poster hash: ffb28...c0f
Skrevet

Gjør de?

vi regner det fra første gang vi tok opp datingen igjen etter å ikke ha sett hveradre eller snakket sammen på to måneder. Det var da det sa bang og vi innså at vi var virkeøig interesserte/forelsket. Vi synes det er hyggelig å markere med en god middag, kino eller noe sånt. Av og til har jeg eller han kjøpt en liten gave, men det har ikke vært fordi det er forventet.

De fleste jeg kjenner har gjerne søike enkle markeringer. Er ikke snakk om forventninger om store gaver eller lignende.

Vi har vært sammen i 7 år i august. Den dagen vi har 10 årsdag kunne jwg derimot tenkt meg å markere med giftemål. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...