Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hei, lenge siden! Gutten jeg har holdt på med i en måned nå har bursdag neste uke. Han blir 20 år. Vi er sammen nesten hver dag, og jeg har virkelig falt for han og vil gjøre dagen hans best mulig. Han henter meg på skolen den dagen, også skal vi dra ut å spise. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal gi en gutt på 20 år, han har alt og han sier at han ikke ønsker seg noe spesielt. Jeg vil jo gi han noe, og ikke bare en sjokolade og en bokser liksom. 1) Har noen av dere noen ideer om hva jeg kan gi han? (jeg skal til Oslo i morgen å se hva jeg finner) Han skal også feire bursdagen sin neste fredag med vennene sine. Da blir det fest hjemme hos han med masse drikke og folk. Han har selvfølgelig sagt at jeg kan komme, men jeg vet ikke om jeg skal dra eller ikke. Vennene hans er 18-20 år og jeg er 16.. 2) Burde jeg dra på festen hans?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Du kan kjøpe parfyme, sexspill, skjorte.. Kommer det jenter på festen hans også? Du kan jo ta med en venninne dit? Anonymous poster hash: 0e103...8b3
fargestift Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Selfølgelig må du dra om du er interessert i han! Hvis at du bryr deg og prøv å bli kjent med vennene hans. Det tror jeg gutter setter pris på. Hva med en klokke? Eller et spill han kanskje ønsker seg? 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Sexspill og klokke!? Jenta er 16 år! Kan du ikke gi ham billetter til en forestilling dere kan gå på sammen? Dere har jo ikke kjent hverandre så lenge, så synes det virker rart om du skulle gitt ham noe dyrt. Anonymous poster hash: 8d781...e30 3
Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Du kan kjøpe parfyme, sexspill, skjorte.. Kommer det jenter på festen hans også? Du kan jo ta med en venninne dit? Anonymous poster hash: 0e103...8b3 Han har veldig mange gode parfymer og fine skjorter men takk for forslag! Sexspill derimot har jeg ikke sett så mye til, ikke har jeg spilt det før heller men kan jo prøve det ut kanskje, men jeg er jo bare 16 år. Ja, det kommer jenter. Hvis jeg tar med en venninne er jeg på en måte knyttet til henne hele kvelden og må "passe" på henne. Da blir det ikke noe alenetid med han Endret 7. februar 2014 av Mariell007
Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2014 Selfølgelig må du dra om du er interessert i han! Hvis at du bryr deg og prøv å bli kjent med vennene hans. Det tror jeg gutter setter pris på. Hva med en klokke? Eller et spill han kanskje ønsker seg? Tror jeg drar, men litt redd for at det skal bli kleint eller at jeg blir full og driter meg ut.. Men vil jo at alle vennene skal se meg og han sammen Han har en veldig fin og dritdyr klokke, men kanskje jeg kan kjøpe en ny reim til den ellno? Han spiller ikke så mye annet enn Fifa..
Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2014 Sexspill og klokke!? Jenta er 16 år! Kan du ikke gi ham billetter til en forestilling dere kan gå på sammen? Dere har jo ikke kjent hverandre så lenge, så synes det virker rart om du skulle gitt ham noe dyrt.Anonymous poster hash: 8d781...e30 Ja tror ikke det blir noe sexspill eller klokke, jeg har jo ikke all verdens av penger heller. Kanskje konsertbilletter hvis jeg får tak i no? Vi har bare drevet på i 1 mnd, men vi har kjent hverandre i mange år, han er broren til venninna mi.
fargestift Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Tror jeg drar, men litt redd for at det skal bli kleint eller at jeg blir full og driter meg ut.. Men vil jo at alle vennene skal se meg og han sammen Han har en veldig fin og dritdyr klokke, men kanskje jeg kan kjøpe en ny reim til den ellno? Han spiller ikke så mye annet enn Fifa.. hmm.. Jeg har aldri vært flink med gaver selv. Hvor lenge har dere holdt på? Jeg syntes bilder som er rammet inn i en fin ramme (bilde av meg og han) er en fin gave. Folk er jo forskjellige! Eller så kan du jo kjøpe en liten kurv og legge inn litt smågaver som er morsomme å få! Som en miniparfyme, t-skjorte, bilde av dere, tja..litt morsomme ting!
Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2014 hmm.. Jeg har aldri vært flink med gaver selv. Hvor lenge har dere holdt på? Jeg syntes bilder som er rammet inn i en fin ramme (bilde av meg og han) er en fin gave. Folk er jo forskjellige! Eller så kan du jo kjøpe en liten kurv og legge inn litt smågaver som er morsomme å få! Som en miniparfyme, t-skjorte, bilde av dere, tja..litt morsomme ting! den kurven var en søt ide! Men bilde av oss blir nok litt mye, vi er jo ikke kjærester enda+ at vi har ikke så mange romantiske bilder sammen 1
Midnanne Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 konsertbilletter til en konsert dere kan se sammen?
Pottah Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 1) DRA på festen! Ble selv sammen med min kjæreste da jeg var 15 og han 18, det går bra! Du trenger ikke drikke heller om du ikke vil det 2) Jeg støtter opp om konsertbillett, eller en annen opplevelse. Vet ikke hvor mye penger du har, men det går jo ann å for eksempel spandere go-kart. Ellers spill om han spiller pc/xbox/playstation, strikke votter/sokker eller noe annet hjemmelaget.
Mariell007 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2014 1) DRA på festen! Ble selv sammen med min kjæreste da jeg var 15 og han 18, det går bra! Du trenger ikke drikke heller om du ikke vil det 2) Jeg støtter opp om konsertbillett, eller en annen opplevelse. Vet ikke hvor mye penger du har, men det går jo ann å for eksempel spandere go-kart. Ellers spill om han spiller pc/xbox/playstation, strikke votter/sokker eller noe annet hjemmelaget. go-card høres spennende ut! Jeg er ikke noe redd for å drikke gjør det ofte, men kanskje litt dumt hvis jeg gjør dumme ting forran vennene hans…. Hadde du og han 18 åringen sex?
Mariell007 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2014 konsertbilletter til en konsert dere kan se sammen? ja god ide, noen konserter du vet om som spilles snart?
Midnanne Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 ja god ide, noen konserter du vet om som spilles snart? Kommer helt ann på hvilke artister dere liker:) Men om du ser på http://rockefeller.no/ så har de kalender nedover der over hva som spilles på Rockefeller, John Dee, og Sentrum scene, kanskje du finner noe som passer der?
Pottah Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 go-card høres spennende ut! Jeg er ikke noe redd for å drikke gjør det ofte, men kanskje litt dumt hvis jeg gjør dumme ting forran vennene hans…. Hadde du og han 18 åringen sex? Anbefaler Harald Huysman Kartin. http://www.hhk.no er hjemmesiden. Har innebane på Alnabru som jeg ialelfall synes er ganske bra. Etter noen måneder hadde vi det ja. (Vil også nevne at vi kjente hverandre i over to år før vi ble sammen og var helt trygge på hverandre ) Ville vært litt forsiktig med drikkinga ja, greit å gjøre et bra førsteinntrykk på vennene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ville gitt han en boks/kurv med små presanger. Kanskje en dusjsåpe, bilde av dere to, godteri, armbånd/smykke/ring(?), kinobilletter, gavekort på å spise ute sammen med deg/gavekort på favorittbutikken hans.....Noe ala dette. Ellers ville jeg reist på festen. Du trenger ikke drikke. Anonymous poster hash: 4fce1...6de
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Ang. festen. Ta med deg en slitt brusflaske og drikk av den. De andre kommet sikkert til å tro at det er brus blandet med alkohol så slipper du spørsmål om du drikker eller ikke. Ang. sex: vent så lenge som mulig. Hvis han virkelig elsker deg vil han også at du skal vente. Anonymous poster hash: 8d781...e30 1
Mariell007 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 9. februar 2014 Ang. festen. Ta med deg en slitt brusflaske og drikk av den. De andre kommet sikkert til å tro at det er brus blandet med alkohol så slipper du spørsmål om du drikker eller ikke. Ang. sex: vent så lenge som mulig. Hvis han virkelig elsker deg vil han også at du skal vente.Anonymous poster hash: 8d781...e30 veldig smart tips det med drikkinga, det kan jeg bruke ved flere anledninger! vi har allerede hatt sex
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 Kurvgreiene høres litt voldsomt og klissete ut. Kjøp konsert- eller kinobilletter eller en DVD-boks hvis han ser mye på film. Dra på festen og pass på drikkinga, min regel når jeg er blant nye folk og vil drikke meg til mot (og jeg er mye eldre enn deg!) er at minst én person skal være helt totalt drita og minst to-tre personer skal være fullere enn meg, så ikke jeg får oppmerksomhet for hvor full jeg er. :D Men ja, det er ingen vits i å ta helt av, du skal ha det gøy, men gjøre et godt inntrykk og faktisk kose deg med kjæresten i stedet for å spy på dassen hans. Anonymous poster hash: b255b...547 2
Gjest Makemeloveit Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ville absolutt gitt han to kinobilletter. Kanskje han gir deg den ene så dere kan gå sammen? Gå på festen, det blir nok kjekt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå