Gå til innhold

Musikkansvarlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke ha levende musikk på festen, men har samla masse som enten skal brennes på cd`er eller spilles rett fra pc`en. Det jeg nå tenker på, er om vi skal ha noen andre som er ansvarlige for å passe på/spille osv...skal denne personen stå der hele tida, eller kan det være en som deltar på festen og bare går litt til og fra...er det teit å spørre en kompis om han kan gjøre det...?Åssen skal dere andre gjøre dette? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart hatt en musikkansvarlig. Det kan fort bli litt sånn som det blir på fester da at alle vil høre "sin" musikk og det byttes konstant, så for å slippe det så ha en ansvarlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere bør ha en person som skal være ansvarlig for å styre musikken.

Det tror jeg nok vi skal ha (og der minnet du meg om at det er enda en ting å ordne før bryllupet for hvem skal gjøre det??? :roll: )

Vi skal også ha cd-musikk, men jeg tror ikke vi trenger noen DJ som står ved anlegget hele kvelden. Vi satser på brente cd-er med variert musikk slik at man ikke trenger å skifte så ofte.

(Neste problem blir å finne ut hva slags musikk som skal spilles - for med 50 gjester fra 18 til 85 år blir det ikke så lett å finne noe for enhver smak...)

Skrevet

Vi skal ha band, så da er jo saken biff.

Men leste et tips her inne; De spurte noen venner om det kunne være musikkansvarlig. Hver og en fikk "sin tid" forran spilleren.

Skrevet

Vi skal ha en som er ansvarlig for musikken. Vi skal også ha cd (dvs Mp3) og det er greit å ha en som vet hva han driver med..... ikke minst en som kan ha kontrollen slik at det ikke blir bare kaos...

Gjest -kebolle
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er teit å spørre en kamerat om å gjøre det. Men vær lydhør overfor hva h*n vil/tør, etc.

Vi hadde en kamerat av broren min, han blei bedt på festen og er en kjermpeålreit fyr. Han hadde skikkelig peiling på musikk - og var veldig dyktig til å se an stemningen, å lese folket. Anbefales på det varmeste, og selv de som var kritiske til å ikke ha levende musikk (de var fra foreldregenerasjonen eller eldre) ble positivt overrasket.

Og så blir det billigere.. (Han fikk selvsagt noe i etterkant da, men det blir ikke det samme som å betale et band).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...