AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hei! I morgen skal jeg på biblioteket og finer ingenting der hvis jeg ikke har noe mål på forhånd. Noen som har noen tips? Nettopp lest alle bøkene til Kate Morton, de var kjempegode. Jeg vil ikke ha de for lettlest, men ikke "tørrkjedelige" heller om dere forstår. Greit at de er litt historiske, men det må ikke "overskygge" dramaet. Er ikke så glad i krim, men f.eks Camilla Läckberg sine likte jeg godt Anonymous poster hash: 9be03...826
Fride28 Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Sjekk ut forfatteren Lucinda Riley Spesielt jenta på klippen synes jeg var utrolig bra! Og jeg er veldig glad i Kate Morton. Cecilia Samartin sine bøker er også utrolig fine.
pantertante Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Veldig enig i de to forannevnte, Cecilia Samartin og Victoria Hislop (Øya). Min favoritt lenge har vært og er Isabel Allende og nå også Khaled Hosseini (Drageløperen og Tusen strålende soler). Har blitt anbefalt hans nyeste (Fjellene ga gjenlyd) av min sønn og skal gå til anskaffelse av den i aller nærmeste fremtid. De jeg kommer i tanker om akkurat nå. Endret 7. februar 2014 av pantertante
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 TS her. Takk for innspill! Øya har jeg lest, den likte jeg godt Khaled Hosseini bøkene liker jeg også veldig godt, har ikke lest den siste, har planer om å gjøre det Men denne er det lang venteliste på... Skal se på de dere har foreslått, kom gjerne med ennå flere innspill Anonymous poster hash: 9be03...826
FangeLiv Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Innsirkling skrevet ev Tiller. Jeg har bare lest den første, men skal lese nr to snart. Veldig god bok!
Catlin Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Victoria Hislop har jo skrevet to bøker til. Har begge to, men har ikke lest noen av dem enda
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Tatiana de Rosnay og Marina Fiorato skriver gode bøker. Spesielt Saras nøkkel og glassblåseren fra murano Anonymous poster hash: c49c8...57c
mercury_ Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 The Help av Kathryn Stockett. Og alle bøkene til Victoria Hislop. Likte også Cecilia Samartin, tror det var Drømmehjerte jeg leste. For tiden leser jeg The Signature of all things av Elizabeth Gordon. Har også lest litt av Lucinda Rileys bøker, skal lese Orkideenes hemmelighet når jeg er ferdig med Signature.
Gjest Mupsi Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Pike med perleøredobb av Tracy Chevalier er jo en fin klassiker, eller hvis du vil ha noe feelgood som er ganske lettlest syntes jeg Sushi for nybegynnere av Marian Keyes var artig.
Hecubaa Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Her er tre tips: Kunsten å høre hjerteslag Indias datter Det du ikke ser
Kattugla Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Katherine Webb kanskje, eller bøkene om Karitas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå