Minette Skrevet 24. mai 2004 #1 Del Skrevet 24. mai 2004 Denne typen gardiner har jeg allerede sett reklame for i et blad og syns det er så fint. Etter å ha sett dagens episode kom jeg til å tenke på dem igjen, og såg derfor på Kid sine sider siden jeg tenkte det var der jeg hadde de i fra, men ser dem ikke..noen andre som vet hvor jeg har dem fra? tror det har vært en helsides annonse i Dagbladet/vg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Ups, denne kom feil.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Vet hva du mener. Er det ikke panel lengder de kalles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Tror faktisk de har en del sånne på www.ellos.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. mai 2004 #5 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja, Ellos har. Og Princess hvis jeg husker rett. Flere og flere som får disse nå. Kunne tenkt meg noen slike selv, som sommergardiner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. mai 2004 #6 Del Skrevet 25. mai 2004 De er lekre, men her i hus må vi ha gardiner som stenger lyset ute. Ikke lystette, men ganske lyssterke. Har sola på stuene fra den står opp til den går ned - og det er ikke alltid man kan ha markisene ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå