Minette Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Denne typen gardiner har jeg allerede sett reklame for i et blad og syns det er så fint. Etter å ha sett dagens episode kom jeg til å tenke på dem igjen, og såg derfor på Kid sine sider siden jeg tenkte det var der jeg hadde de i fra, men ser dem ikke..noen andre som vet hvor jeg har dem fra? tror det har vært en helsides annonse i Dagbladet/vg og..
Mrs. B Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Vet hva du mener. Er det ikke panel lengder de kalles?
Gjest Elenath Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Tror faktisk de har en del sånne på www.ellos.no
Lullu Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Ja, Ellos har. Og Princess hvis jeg husker rett. Flere og flere som får disse nå. Kunne tenkt meg noen slike selv, som sommergardiner :-)
14062003 Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 De er lekre, men her i hus må vi ha gardiner som stenger lyset ute. Ikke lystette, men ganske lyssterke. Har sola på stuene fra den står opp til den går ned - og det er ikke alltid man kan ha markisene ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå